printlogo


کد خبر: 231533تاریخ: 1400/4/6 00:00
هوشمندی پرسپولیس
یک موقعیت، سه امتیاز



جواد منافی - بازیکن و پیشکسوت پرسپولیس
برد پرسپولیس برابر مس رفسنجان از چند جهت قابل توجه بود. پرسپولیس در رفسنجان بازی دشواری پیش رو داشت. پرسپولیس با بازی بسته حریف مواجه شد و مس رفسنجان لایه‌های دفاعی، عمق و کناره‌ها را بسته بود. حریف تلاش کرد بازیکنان تأثیرگذار پرسپولیس مانند مهدی ترابی و امید عالیشاه را از کار بیندازد و توپ کمتر به مهاجمان برسد. همین باعث شد موقعیت آنچنانی روی دروازه مس ایجاد نشود.
پرسپولیس تنها یکی دو فرصت خفیف داشت که نتوانست از آنها استفاده کند. بازی در نیمه اول بیشتر در میانه زمین دنبال می‌شد و چنگی به دل نمی‌زد. حریف کاملاً دفاعی و بسته بازی می‌کرد و چشم به ضدحملات داشت.
در ادامه بازی بهتر شد و مهدی عبدی به زمین آمد. او گل‌های حساسی در دیدارهای حساس به ثمر رسانده و شمّ گلزنی بالایی دارد. پرسپولیس از تک موقعیت خود استفاده کرد و این سه امتیاز شیرین را از رفسنجان گرفت. تیم در ادامه هوشمندانه بازی کرد و سه امتیاز را به دست
آورد.
بازیکنان 20 روز بازی نکرده‌اند و از شرایط بازی دور بوده‌اند. همه دیدند که این بازی و دیدار سوپرجام، چنگی به دل نزد و طبیعی بود شرایط پرسپولیس در آغاز مجدد مسابقات آرمانی نباشد. با این حال تیم در هر دو مسابقه فرصت‌های گلزنی خوبی داشت و می‌توانست با گل‌های بیشتری پیروز شود. پرسپولیس روی نیمکت و در ترکیب اصلی بازیکنان خیلی خوبی دارد و بازی با مس رفسنجان از دیدار با تراکتور هم سنگین‌تر بود.
پرسپولیس و سپاهان بازی‌های دشواری در پیش دارند و باید هوشمندانه عمل کنند. پرسپولیس شرایط خوبی دارد و می‌تواند در جام حذفی و لیگ برتر قهرمان شود. سرخ‌ها در هر دوی این مسابقات مدعی قهرمانی هستند.




 


Page Generated in 0.0062 sec