printlogo


کد خبر: 231501تاریخ: 1400/4/6 00:00
قیاسی: امیدوارم با خوشرنگ‌ترین مدال از توکیو برگردم
الگویم سوریان است


مرتضی قیاسی در مورد انتخابش برای حضور در المپیک اظهار داشت: «بعد از آنکه در مسابقات لیگ کشتی گرفتم و عملکردم نیز در این رقابت نسبتاً خوب بود، در انتخابی صربستان هم روی تشک رفتم و اردوهای‌مان شروع شد. من از ابتدا در اردو در تمرینات تیم ملی حضور داشتم.»
او که در انتخابی صربستان مغلوب امیرمحمد یزدانی شده بود، ادامه داد: «آن انتخابی را 6 بر صفر باختم. ما در لیگ رودرروی هم قرار نگرفتیم چون هر دو عضو باشگاه استقلال بودیم. بعد از تشکیل اردوها، من در آسیایی کشتی گرفتم و امیرمحمد یزدانی هم در گزینشی المپیک حضور پیدا کرد.
بعد از نشستی که فدراسیون با کادرفنی تیم ملی داشتند، تصمیم به برگزاری انتخابی درون اردویی در 65 کیلو گرفتند که من این کشتی را با برد پشت سر گذاشتم. خوشبختانه بعد از آسیایی آمادگی‌ام را توانستم حفظ کنم.»
این کشتی‌گیر لرستانی با تأکید بر اینکه کشتی‌های امیرمحمد یزدانی را به خوبی آنالیز کرده بود، گفت: «خسته نباشید به کادرفنی و رئیس فدراسیون می‌گویم که شرایط ما کاملاً المپیکی شده، کادرفنی زحمت می‌کشد، شب‌ها حریفان را آنالیز می‌کنیم و ان‌شاءالله با خوشرنگ‌ترین مدال از توکیو برمی‌گردم.»
قیاسی تأکید کرد که به دنبال استفاده از این فرصت طلایی حضور در المپیک است و افزود: «برای این فرصتی که نصیبم شده، سختی‌های زیادی کشیدم و آسان از دستش نمی‌دهم. در توکیو تمام تلاشم را می‌کنم که روی سکو بروم. فرقی هم نمی‌کند کدام قسمت جدول باشم چون در المپیک همه حریفان خوبند.»
قیاسی الگویش در کشتی را حمید سوریان دانست و ادامه داد: «خانواده‌ام همیشه در ورزش حمایتم کردند و پشتیبانم بودند که به اینجا رسیدم.»
او که میهمان برنامه دیروز دایره طلایی بود و در اردوی تیم ملی با علیرضا سرلک صمیمی‌تر از باقی اردونشینان است، همزبانی با غلامرضا محمدی را اتفاق خوبی عنوان کرد و گفت: «این همزبان بودن با سرمربی تیم ملی و اینکه با هم به زبان لری صحبت می‌کنیم، به من آرامش می‌دهد. ضمن اینکه سرمربی تیم ملی خودش سبک وزن بوده و در تمرینات هر نکته‌ای که لازم باشد را به من گوشزد می‌کند. امیدوارم جوابگوی زحماتش باشم.»


 


Page Generated in 0.0054 sec