printlogo


کد خبر: 231500تاریخ: 1400/4/6 00:00
قهرمان المپیک ریو: در توکیو هیچ‌کدام از حریفانم را دست‌ کم نمی‌گیرم
یزدانی: تعویق المپیک به نفع من بود


دارنده مدال طلای کشتی آزاد در المپیک ریو در خصوص اینکه گفته می‌شود تنها دیوید تیلور آمریکایی در توکیو حریف وی است، گفت: «روی همه حریفانم حساب می‌کنم و با آمادگی کامل به مصاف آنها می‌روم.»
حسن یزدانی روز شنبه در گفت و گویی اظهار داشت: «تعویق یکساله المپیک به سود من بود. چند ماه مانده به عید ۹۹ دچار آسیب‌دیدگی شده و جراحی کردم اما امسال بدنم بهتر شده و در این مدتی هم که تا المپیک مانده به آمادگی لازم می‌رسم تا خوشرنگ‌ترین مدال را در المپیک بگیرم.»
وی خاطر نشان کرد: «همه کشتی‌گیران ۸۶ کیلوگرم در المپیک حریفم هستند و در مصاف با همه آنها با آمادگی صددرصد روی تشک می‌روم.
سال ۲۰۱۶ هم حریفان نامداری در وزن من حضور داشتند. المپیک میدانی است که هر کسی بیشترین زحمت را کشیده و باانگیزه‌تر باشد، پیروز میدان خواهد بود. هیچ‌کدام از حریفان را دست کم نمی‌گیرم.»
یزدانی که در صورت تکرار طلای المپیکش در توکیو در کشتی ایران جاودانه خواهد شد، با اشاره به اینکه درخواست از مسئولان برای تأمین معیشت ورزشکاران سود چندانی نداشته است، گفت: «خیلی‌ها در این رابطه گله‌مند بودند. چند بار من هم گفتم ولی دیدم حرفم خریدار ندارد و بعد دیگر سکوت کردم که حرفم را بی‌ارزش جلوه ندهند. حالا دیگر زیاد در مورد این مسائل صحبت نمی‌کنم. به هر شکل پیش از المپیک وزیر ورزش پاداشی برای قهرمانان در نظر گرفت. ورزشکار که تأمین باشد می‌تواند روی ورزشش تمرکز کند. دغدغه فکری من برای آینده و زندگی‌ام زیاد است، در حالی که فکر ورزشکار باید فقط معطوف به تمرینات و مسابقاتش باشد.»
دارنده دو مدال طلای قهرمانی جهان درخصوص درخواستش از رئیس جمهوری آینده گفت: «از رئیس جمهوری انتظار بیجا نداریم. ما قطعاً تا آخرین ثانیه در مسابقات مهم می‌جنگیم که بهترین نتیجه را کسب کنیم و برای پرچم کشور افتخارآفرین باشیم.
 از رئیس جمهوری هم می‌خواهیم که پایبند به تمام شعارهایی که داده‌اند، باشند و به مردم و ورزشکاران کمک کنند که آرامش به همه برگردد.»


 


Page Generated in 0.0056 sec