printlogo


کد خبر: 231494تاریخ: 1400/4/6 00:00
برگزاری تورنمنت و اردوی مشترک در سن‌پترزبورگ و اصفهان
تفاهمنامه سپاهان و زنیت در راستای دیپلماسی ورزشی



الکساندر مدودف مدیرعامل باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ در رأس هیأتی وارد اصفهان شد و ضمن بازدید از اماکن و زیرساخت‌های باشگاه سپاهان از تیم‌های مردان و زنان این باشگاه در رده‌های سنی مختلف دیدن کرد. قرار است زنیت و سپاهان در راستای فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی، کلاس‌‌های مشترک دانش‌افزایی مربیگری، برگزاری تورنمنت‌های دوستانه فوتبال مردان و زنان، ایجاد کمپ‌های مشترک در اصفهان و سن‌پترزبورگ، برگزاری کارگاه آموزشی استعداد‌یابی، تبادل تجربیات و استفاده از ظرفیت‌ها در حوزه‌های مهندسی سازه‌های ورزشی (چمن‌های ورزشی)، بازاریابی، پزشکی ورزشی و IT تا سال 2024 با هم همکاری داشته باشند. در مدت اقامت مدودف در اصفهان، با همراهی محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان جلساتی هم با شهردار اصفهان و مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه برگزار شد. محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان در جلسه پایانی تفاهمنامه باشگاه‌های سپاهان و زنیت سن‌پترزبورگ گفت: «حدود ۷۰ روز پیش تفاهمنامه همکاری بین باشگاه سپاهان و زنیت سن‌پترزبورگ از طریق وبینار به امضا رسید، این‌ تفاهمنامه به عنوان اولین قدم در گسترش ارتباطات بین‌المللی باشگاه سپاهان و یکی از باشگاه‌های معتبر جهان سازماندهی و اجرا شد. شروع این همکاری در قالب نقشه راهی است که تا سال ۲۰۲۴ زمان‌بندی شده است.» الکساندر مدودف، مدیرعامل باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ هم در مورد این تفاهمنامه توضیح داد: «در این سه روز برنامه‌های خوبی در زمینه توسعه همکاری‌های فرهنگی و ورزشی داشتیم، از همه مهم‌تر ما موفق شدیم توافق‌هایی که قبلاً به امضا رسیده بود را وارد فاز اجرایی کنیم. با ارتباط کاری دو طرفه که ایجاد شد توانستیم مسائل مربوط به نقشه راه تفاهمنامه را مطرح و نتیجه‌گیری کنیم. حالا می‌دانیم چه کار‌هایی باید انجام دهیم، ما به توافق رسیدیم برای پیشبرد اهداف تفاهمنامه یک کمیته مدیریتی ایجاد کنیم و اطمینان قلبی دارم این تفاهمنامه به خوبی اجرا خواهد شد. همکاری‌های نزدیکی با هم خواهیم داشت تا بتوانیم براساس این تفاهمنامه به نتایج مفیدی دست پیدا کنیم. کار‌های خیلی سخت و در عین حال خوبی پیش روی ما است، در ماه سپتامبر ما منتظر حضور سپاهان در سن‌پترزبورگ هستیم.»
در حاشیه جلسه مدیران باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ با مدیران باشگاه سپاهان و شرکت فولاد مبارکه، الکساندر مدودف مدیرعامل باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ، توپ طلای این باشگاه را به محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان اهدا کرد. محمدرضا ساکت هم تابلو فرش سردار آزمون را به عنوان وجه اشتراک و بازیکن مشترک هر دو تیم تقدیم الکساندر مدودف مدیرعامل این باشگاه کرد. قرار است این تابلو فرش در موزه باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ نصب شود.
سپاهان با هشت باشگاه جهان تفاهمنامه خواهرخواندگی دارد. صرفه‌جویی‌های اقتصادی در اردوها و تورنمنت‌ها و درآمدزایی از ترانسفر بازیکن، مهم‌ترین دستاورد دیپلماسی ورزشی است.


 


Page Generated in 0.0055 sec