printlogo


کد خبر: 231493تاریخ: 1400/4/6 00:00
گل‌گهر ترک عادت نکرد
دریافت دو گل در کمتر از 20 دقیقه

در شبی که هر دو تیم به سه امتیاز بازی نیاز داشتند و استقلال در بحرانی‌ترین شرایطش به زعم سرمربی و سرپرست خود مقابل گل‌گهر سیرجان قرار گرفت، امیر قلعه‌نویی که به تازگی خبر تمدید قراردادش با سیرجانی‌ها رسانه‌ای شده مثل بازی رفت هم غافلگیر
 شد.
تیم قلعه‌نویی در آن بازی تا به خودشان آمدند دو مرتبه دروازه‌شان روی بازی خوب شاگردان آن زمان محمود فکری باز شد.
گل‌های دقایق 8 و 14 وریا غفوری و مهدی قایدی و پنالتی گل نشده وریا در دقیقه 30، آبی‌های پایتخت را با دو گل از گل‌گهر پیش انداخت اما همین اتفاق در بازی جمعه شب آنها تکرار شد و تیم سیرجانی تا دقیقه 19 دو گل را دریافت کرد. اتفاقی که باعث شد سرمربی گل‌گهر تا دقیقه 38 سه بازیکن کلیدی‌اش را تعویض کند. البته در ادامه آنها تا حدودی به شکل بازی همیشگی‌شان برگشتند و تا پایان مسابقه دروازه‌شان را بسته نگه داشتند. این تیم با قبول شکست در جایگاه پنجمی خود باقی ماند و حالا باید امیدوار باشند تراکتور و فولاد در مصاف با حریفان‌شان برنده نباشند چون در این صورت دو پله سقوط می‌کنند.
قلعه‌نویی حالا باید با این شرایط تیمش را برای بازی هفته آینده مقابل پرسپولیس آماده کند. او برای دومین هفته متوالی هم در تهران به میدان می‌رود. بدون شک آنقدر تجربه دارد که به لحاظ روحی، روانی ریکاوری خوبی برای شاگردانش در نظر بگیرد چون اگر در آن بازی هم شکست بخورد شاید دسترسی‌اش به کسب سهمیه آسیایی در لیگ برتر کم شده و آن‌وقت همه امیدش به جام حذفی خواهد بود.

 


Page Generated in 0.0047 sec