printlogo


کد خبر: 231492تاریخ: 1400/4/6 00:00
مقابل پرسپولیس مستحق شکست نبودیم
امامعلی: داور بی‌تجربه و سردرگم بود

گفت و گو
سمیرا شیرمردی 
مس رفسنجان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر بازی خوب و قابل‌قبولی مقابل پرسپولیس انجام داد اما در نهایت در این بازی شکست خورد. مسی‌ها معتقدند داور اشتباهات فاحشی داشت که روی نتیجه بازی تأثیرگذار بود. به همین دلیل هم از داور به فدراسیون فوتبال شکایت کردند که اگرچه این شکایت نتیجه را تغییر نمی‌دهد اما خواهان قضاوت داوران باتجربه‌تر هستند تا دیگر دچار مشکل نشوند. فراز امامعلی هافبک مس رفسنجان که در بازی با پرسپولیس خیلی تلاش کرد گل بزند و موفق نبود، درباره بازی با پرسپولیس، شرایط تیمش و بازی بعدی مقابل فولاد صحبت‌های جالبی دارد.
 
بازی با پرسپولیس خیلی خوب کار کردید اما در نهایت شکست خوردید.
بازی خوبی بود و واقعاً مستحق باخت نبودیم اما روی یک غفلت و اشتباه داوری، نتیجه را واگذار کردیم. آن هم در روزی که اصلاً مستحق شکست نبودیم.
باشگاه مس رفسنجان هم ظاهراً از داور شکایت کرده.
ما در این فصل زیاد در مورد داوری صحبت نکردیم و به کارشناسان داوری سپردیم اما گل پرسپولیس در شرایط هند زده شد. تا الان هم هیچ‌وقت نه کادرفنی و نه مدیران باشگاه در مورد داوری اظهارنظری نداشتند اما واقعاً داور بازی با پرسپولیس بی‌تجربه بود و فکر می‌کنم 3،2 بازی هم سوت نزده بود که برای چنین بازی حساسی انتخاب شد.
اما همیشه برای بازی‌های استقلال و پرسپولیس، از داوران باتجربه استفاده می‌شود.
بله ولی داور این بازی اصلاً خوب کار نکرد و چند اشتباه فاحش داشت.
در نیمه اول هم اتفاقی افتاد که نمی‌دانست خطا بیرون از محوطه است یا داخل.
دقیقاً. داور سردرگم بود و بنده خدا فکر کنم استرس داشت. با همه این اتفاقات به بحث‌های داوری ورود نمی‌کنیم اما امیدوارم زودتر سیستم VAR در فوتبال ایران راه‌اندازی شود تا دیگر شاهد این مشکلات نباشیم.
شما ویدئوی صحنه گل عبدی را دیدی؟ مطمئن هستی هند شده بود؟
واقعیت این است که ندیدم و متوجه نشدم هند است یا نه اما فکر می‌کنم توپ به دستش خورد.
اما در ویدئوهای زیادی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، نظرات متفاوت است. خیلی‌ها معتقدند توپ به دست عبدی نخورده.
در تصاویر ظاهراً مشخص نیست. به نظرم در مورد این صحنه کمک داور که مستقیم نگاه می‌کرد باید به داور کمک می‌کرد و نظرش را می‌داد چون داور نمی‌توانست آن صحنه را به راحتی تشخیص دهد.
در این بازی خیلی تلاش کردی گل بزنی اما موفق نبودی.
بله، البته مقابل پرسپولیس تمرکزم بیشتر روی دفاع بود و عقب بازی کردم که همین مسأله باعث شد کمتر وارد محوطه جریمه حریف شوم. امیدوارم از بازی بعد روند خوب‌مان را ادامه دهیم و این بار دروازه حریفان را تهدید کنیم و نتیجه بگیریم.
کلاً اوضاع مس رفسنجان چطور است؟
خدا را شکر اوضاع خوبی داریم. ما بعد از سپاهان که یکسری اتفاقات افتاد و حرف و حدیث‌ها پیش آمد، شرایط سختی داشتیم و این مسأله خیلی ما را ناراحت کرد چون واقعاً مستحق آن حرف‌ها نبودیم و روی یک اتفاق فوتبالی، آن باخت پیش آمد. شرایط روحی‌مان خوب نبود که سعی کردیم برگردیم و جبران کنیم. در بازی با پرسپولیس خیلی تلاش کردیم این مسأله را جبران کنیم و در روزی که همه جوره توپ و میدان را در اختیار داشتیم و تا دقیقه ۷۵، ۸۰ بازی دست‌مان بود، باختیم. با شرایطی که پشت سر گذاشتیم حتماً باید در یکی، دو بازی آینده به شرایط ایده‌آل و در خور شأن و شخصیت مس رفسنجان برگردیم.
فکر می‌کنی مس رفسنجان در پایان فصل چه جایگاهی به دست می‌آورد؟
امیدوارم جایگاهی در شأن مس رفسنجان به دست بیاوریم و هواداران واقعی‌مان در فصل اول حضور تیم در لیگ برتری راضی و خوشحال باشند.
در فصل اول حضور در لیگ برتر، نتایج خوبی هم تا الان گرفتید.
بله، سال اول خیلی تیم‌ها برای ثبات و ماندن در لیگ برتر تلاش می‌کنند و اینکه شرایط آسانسوری نداشته باشند اما ما به رتبه‌های بالاتر فکر می‌کردیم و می‌کنیم. مس رفسنجان تا الان خیلی خوب کار کرده و اگر امسال در یکسری بازی‌ها مثل بازی با پرسپولیس که مستحق شکست نبودیم، امتیاز از دست نمی‌دادیم الان جزو ۵ تیم برتر بودیم اما در چند بازی اتفاقات عجیبی رخ داد.
بازی بعدی‌تان با فولاد است که به نظر سخت می‌آید. فکر می‌کنی در آن بازی می‌توانید نتیجه بگیرید؟
بازی با فولاد هم مثل بازی پرسپولیس سخت است اما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم بهترین نتیجه را بگیریم و به روزهای خوب‌مان برگردیم.




 


Page Generated in 0.0047 sec