printlogo


کد خبر: 231475تاریخ: 1400/4/5 00:00
ماشین‌سازی تبریز صفر- نساجی ۲
نساجی پیروز جنگ بقا

تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و نساجی مازندران بعد از پایان تعطیلات لیگ برتر به خاطر بازی‌های تیم ملی دیروز به در تبریز مصاف هم رفتند. ماشین‌سازی پیش از این بازی با 11 امتیاز در مکان شانزدهم جدول حضور داشته و طی 6 بازی اخیر خود 4 باخت و 2 مساوی رقم زده بود.  نساجی هم با 22 امتیاز در مکان چهاردهم قرار داشت و طی 6 بازی اخیر خود 4 برد و 2 باخت به ثبت رسانده بود. این بازی برای هر دو تیم اهمیت بسیار بالایی داشت.  ماشین‌سازی به دنبال ثبت اولین برد خود با هدایت علیرضا اکبرپور بود تا اندک شانس بقای خود را حفظ کند و نساجی هم برای خروج از منطقه خطر به هر سه امتیاز بازی نیاز داشت.
در نیمه اول دو تیم بازی را پایاپای آغاز کردند و شاهد ایجاد چند موقعیت نه چندان خطرناک روی دروازه‌ها بودیم. نساجی کم‌کم نبض بازی را در اختیار گرفت و بعد از لرزاندن تیر دروازه ماشین‌سازی، در دقیقه 29 توسط امیرمهدی جانملکی دروازه این تیم را باز کرد.  در این لحظه، ارسال کرنر دهقانی را  امیرمهدی جانملکی با یک ضربه سر غیرقابل مهار به گل اول نساجی تبدیل کرد. در ادامه کار شاگردان اکبرپور نتوانستند موقعیت خاصی برای جبران گل خورده روی دروازه نساجی ایجاد کنند و به این ترتیب، شاگردان ساکت الهامی برنده راهی رختکن شدند.
در نیمه دوم ماشین‌سازی با اندیشه جبران گل خورده با دو تغییر وارد زمین شد. تفکرات علیرضا اکبرپور برای رساندن تیمش به گل تساوی مقابل بازی هوشمندانه نساجی به بن‌بست خورد.  در طول 45 دقیقه دوم بازی تیم میزبان نتوانست موقعیت خطرناکی را روی دروازه حریف ایجاد کند و تنها موقعیت خطرناک این نیمه را روی دروازه این تیم شاهد بودیم که ضربه ایوب کلانتری با واکنش دیدنی رضایی مهار شد.
در دقایق پایانی هم چند وقفه نسبتاً طولانی در بازی ایجاد شد که با اعتراض کادرفنی تیم ماشین‌سازی همراه بود. در نهایت در دقیقه ۸۹ ارسال کرنر ایوب کلانتری را حامد شیری با یک بغل پای دقیق در دهانه دروازه به گل دوم نساجی تبدیل کرد تا شاکردان الهامی به یک برد مهم دست پیدا کنند.






 


Page Generated in 0.0048 sec