printlogo


کد خبر: 231453تاریخ: 1400/4/5 00:00
ساکت الهامی قرارداد با استقلال را تکذیب کرد
اولین نفر به مجیدی تبریک گفتم

در روزهای اخیر حواشی بسیاری از سوی برخی افراد که از باشگاه استقلال کنار گذاشته شده‌اند، برای استقلال ایجاد شد و حتی برخی مدعی شدند مسئولان باشگاه استقلال قبل از عقد قرارداد با فرهاد مجیدی با ساکت الهامی قرارداد منعقد کرده‌اند. این خبرسازی با واکنش ساکت الهامی، سرمربی کنونی باشگاه نساجی همراه شد و وی گفت: «من یک ساعت قبل از فرهاد مجیدی در باشگاه استقلال حاضر شدم و برنامه‌هایم را اعلام کردم. در آن جلسه هیچ قراردادی رسمی نشد. من فقط برنامه دادم و یک ساعت بعد از خروج من فرهاد مجیدی به باشگاه رفت و قراردادش را منعقد کرد.»
 الهامی در ادامه صحبت‌های خود به تماسی که با مجیدی داشت اشاره کرد: «بعد از انتخاب مجیدی با او تماس گرفتم. فکر می‌کنم اولین نفری بودم که با مجیدی تلفنی حرف زدم. به او تبریک گفتم و برایش آرزوی موفقیت کردم. در جلسه‌ای که داشتم به مسئولان استقلال تأکید کردم انتخابی داشته باشید که هواداران دوست داشته باشند. من مستقیم به نام فرهاد هم اشاره کردم که در نهایت نیز او به عنوان سرمربی استقلال برگزیده شد.»
ساکت درباره اینکه چرا شایعه عقد قرارداد او با استقلال منتشر شده این توضیحات را داد: «می‌خواهند هواداران استقلال را گمراه کنند. این اخبار برای برهم زدن آرامش استقلال است. آنها حتی می‌خواهند تیم من را وارد حواشی کنند و هدف‌شان تخریب نساجی هم هست.
شکر خدا من شرایط خوبی در نساجی دارم. جا دارد از آقای حدادیان و دیگر مسئولان تشکر کنم. ما شرایط خوبی با نساجی داریم و ان‌شاءالله به اهداف خود می‌رسیم. من از هواداران استقلال می‌خواهم گول این اخبار را نخورند. برخی به دنبال ضربه زدن به استقلال هستند و خبر‌های دروغ را منتشر می‌کنند. این خبر‌ها به کلی کذب است و امیدوارم استقلال با فرهاد مجیدی موفق باشد.»
دلیل تکذیب ساکت الهامی برخی اظهارات نادرست از سوی مسئولان جدا شده استقلال در فضای مجازی است که شائبه‌های نگران کننده‌ای برای این باشگاه ایجاد کرده است.

 


Page Generated in 0.0056 sec