printlogo


کد خبر: 231450تاریخ: 1400/4/5 00:00
ورنر به بایرن نمی‌رود

مدیر برنامه تیمو ورنر شایعات انتقال این بازیکن به بایرن‌مونیخ را تکذیب کرد.
تیمو ورنر یکی از بازیکنانی بود که در تابستان گذشته با سر و صدای زیاد به چلسی پیوست. این ستاره آلمانی بعد از درخشش فوق‌العاده در ترکیب لایپزیگ مورد توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار گرفت اما نهایتاً این چلسی بود که توانست او را به استمفوردبریج ببرد.
اگرچه چلسی بعد از جدایی فرانک لمپارد و روی کار آمدن توماس توخل عملکرد کم نقصی از خود ارائه داد و در پایان به مقام قهرمانی اروپا نیز دست یافت اما در طول فصل انتقادات زیادی نسبت به تیمو ورنر و ناکامی او در گلزنی مطرح شد.
انتقادات از تیمو ورنر و از طرف دیگر حضور سرمربی سابق او یعنی یولیان ناگلزمان روی نیمکت بایرن باعث شده شایعاتی پیرامون انتقال این بازیکن به جمع باواریایی‌ها شنیده شود؛ به ویژه اینکه گفته می‌شود شاید لواندوفسکی از بایرن برود و در این صورت، مونیخی‌ها به یک مهاجم نوک جدید نیاز خواهند داشت. با این حال، کارل هاینس فورستر، مدیر برنامه‌های ورنر در این باره گفت: «یولیان و تیمو همواره قدردان یکدیگر هستند اما من نمی‌دانم که در سه یا چهار سال آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. فوتبال خیلی سریع پیش می‌رود. شما نمی‌توانید هیچ چیز را رد کنید اما در حال حاضر من به وضوح می‌گویم که تیمو در چلسی می‌ماند. او در آنجا احساس راحتی می‌کند. پیش از این نیز برخی از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به دنبال او بودند که بایرن نیز جزو آنها بود اما تیمو نهایتاً تصمیم گرفت راهی چلسی شود.»

 


Page Generated in 0.0049 sec