printlogo


کد خبر: 231445تاریخ: 1400/4/5 00:00
موراتا: خانواده‌ام را تهدید کردند

آلوارو موراتا، مهاجم تیم ملی اسپانیا، پس از نمایش ضعیف در مرحله گروهی یورو 2020، اکنون هدف حملات گسترده‌ای قرار گرفته است.
موراتا فاش کرده که پس از مسابقه برابر لهستان تهدیدها و توهین‌های بسیاری دریافت کرده است. مهاجم تیم ملی اسپانیا گفته که ساعت‌ها نتوانسته بخوابد. موراتا که اکنون آماده مسابقه سرنوشت‌ساز اسپانیا برابر کرواسی می‌شود، تأیید کرد که عملکردش در ترکیب لاروخا به اندازه کافی خوب نبوده است.
او که در این مسابقات یک گل زده اما فرصت‌های بسیاری را از دست داده، درباره تجربه ناخوشایندی که در این تورنمنت و مخصوصاً پس از بازی برای لهستان داشت، گفت: «من 9 ساعت نتوانستم پلک روی هم بگذارم. تهدیدها و توهین‌های زیادی درباره خودم و خانواده‌ام دریافت کردم که مثلاً می‌گفتند بچه‌هایت را می‌کشیم اما حالم خوب است. شاید چند سال پیش خیلی حالم بد می‌شد. شاید من کارم را آنطور که باید انجام نداده‌ام. درک می‌کنم که شما به خاطر گل نزدن از من انتقاد می‌کنید اما مردم باید خودشان را جای من بگذارند و درک کنند که وقتی تهدیدهایی دریافت می‌کنی که می‌گویند بچه‌هایت باید بمیرند چه احساسی به آدم دست می‌دهد. حالا اگر یک تراژدی اتفاق بیفتد همه خواهند گفت که او بچه خوبی بود!»
 موراتا همچنین فاش کرد که چندین بار در این مدت با روانشناس تیم ملی اسپانیا مشاوره داشته و تلفنش را به طور کامل کنار گذاشته است: «وقتی به هتل می‌رسم، گوشی تلفنم را کنار می‌گذارم اما چیزی که اذیتم می‌کند این است که آنها در استادیوم این چیزها را به همسرم و بچه‌هایم می‌گویند. صحبت با مشاور خیلی به من کمک کرد. عالی است که کسی را داشته باشی که هر وقت نیاز داشتی به حرف‌هایت گوش بدهد. هم‌تیمی‌هایم من را به خاطر این موضوع دست می‌اندازند اما خوشبختانه در این باره هم می‌توانم با مشاور تیم حرف بزنم.»


 


Page Generated in 0.0052 sec