printlogo


کد خبر: 231431تاریخ: 1400/4/5 00:00
خبر



تأخیر یک هفته‌ای در معارفه مدیرعامل جدید تراکتور

با وجود معرفی جمشید نظمی به عنوان مدیرعامل باشگاه تراکتور، معارفه رسمی او با تأخیر انجام می‌شود. محمدرضا زنوزی مالک تراکتور به تازگی با حکمی جمشید نظمی را به عنوان عضو جدید هیأت مدیره و مدیرعامل این باشگاه انتخاب کرد. او که پیش از این هم یک دوره مدیرعاملی تراکتور را برعهده داشته، قرار است در هفته آینده فعالیت خود را در این باشگاه به شکل رسمی آغاز کرده و به اعضای تیم و باشگاه معارفه شود. نظمی قبل از رسمی شدن انتخابش به عنوان مدیرعامل تراکتور، یک سفر را برنامه‌ریزی کرده و با توجه به اینکه نمی‌تواند این سفر را لغو کند، به احتمال فراوان در یکی از روزهای چهارشنبه یا پنجشنبه هفته آینده به تراکتوری‌ها معرفی می‌شود.

 
دو پیشنهاد رسمی روی میز نیازمند

چندی پیش نشریه آبولای پرتغال مدعی شد قرارداد پیام نیازمند با باشگاه پورتیموننزه برای مدت سه فصل به مراحل نهایی خودش رسیده اما در واقع هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است. دروازه‌بان ملی‌پوش سپاهان در حال حاضر در میان پیشنهادات مختلفی که به او ارائه شده، دو پیشنهاد رسمی و قطعی از سوی باشگاه‌های پورتیموننزه و ماریتیمو از لیگ پرتغال را روی میز دارد اما هنوز هیچ قراردادی نهایی نشده و در واقع مذاکره‌ای در این خصوص صورت نگرفته است. علاوه بر پیشنهادات خارجی، باشگاه سپاهان هم به دنبال تمدید قرارداد با نیازمند است و در این میان شایعاتی هم مبنی بر پیشنهاد 12 میلیاردی باشگاه اصفهانی مطرح شده که به هیچ وجه صحت ندارد. ظاهراً این دروازه‌بان در وهله اول تمایل دارد که به فوتبال اروپا ترانسفر شود با این حال هنوز تصمیمی در مورد مقصد تابستانی خودش نگرفته و تمام تمرکزش روی بازی‌های باقی‌مانده سپاهان در لیگ برتر و جام حذفی است. نیازمند قصد دارد پس از پایان بازی‌های این فصل فوتبال ایران با بررسی تمام جوانب، تصمیم نهایی در خصوص ماندن در ایران یا حضور در قاره فوتبال را بگیرد.

 
حدادی‌فر در آستانه خداحافظی از فوتبال

مجتبی فریدونی مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در مورد وضعیت نابسامان ذوب‌آهن در نقل و انتقالات می‌گوید: «وضعیت این فصل ذوب‌آهن یک استثنا بود. استخوان‌بندی تیم دچار تغییرات اساسی شد و بازیکنان زیادی جدا شدند. بیشتر بچه‌ها قرارداد دارند و در حال مذاکره با بقیه هستیم تا برای فصل بعد تیم خوبی ببندیم. خارجی‌های ما فعلاً در کنار ما هستند تا در پایان فصل تصمیم کادر فنی را در خصوص آنها ببینیم.» فریدونی درباره قاسم حدادی‌فر و احتمال اضافه شدن او به کادرفنی ذوب‌آهن توضیح می‌دهد: «ذوب‌آهن خانه‌ قاسم است و تا هر زمان بخواهد می‌تواند در این تیم بماند. او برای ادامه همکاری ابراز تمایل کرده و علاقه دارد در زمین چمن از فوتبال خداحافظی کند. برای مربیگری هم اگر صلاح باشد پس از گذراندن دوره‌های آن می‌تواند کنار تیم باشد. ما با بازیکنان و پیشکسوتان سابق تیم از جمله رسول کربکندی، محمد صلصالی، هاشم سلطانی، حسن استکی و مجید حاج رسولی‌ها در کمیته فنی در حال همکاری هستیم و همواره از ظرفیت‌های آنها کمک می‌گیریم.» قاسم حدادی‌فر این فصل هم دچار مصدومیت شدیدی شد که همین مسأله او را فعلاً از فوتبال دور کرد. شاید همین مصدومیت که البته برای کاپیتان ذوب‌آهن تکراری است باعث شد حدادی‌فر تصمیم به خداحافظی از فوتبال بگیرد تا کار خود را در مربیگری دنبال کند.

 
پیکانی‌ها بدون عضو کرونایی مقابل نفت مسجدسلیمان

تست کرونای همه اعضای تیم پیکان منفی اعلام شد و این تیم بدون غایب به مصاف نفت مسجدسلیمان می‌رود. اعضای تیم پیکان جمعه در آستانه بازی با نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر تست PCR دادند. با اعلام دکتر صبا صابری پزشک تیم پیکان، جواب این تست‌ها دیروز به دست کادر پزشکی خودروسازان رسید و مشخص شد هیچ‌کدام از اعضای این تیم شامل کادر فنی، اجرایی و بازیکنان، مبتلا به ویروس کرونا نیستند. بر این اساس اعضای تیم پیکان در سلامت کامل به مصاف نفت مسجدسلیمان خواهند رفت.

 
 دعوت از 2 داور زن ایرانی برای شرکت در دوره VAR

کنفدراسیون فوتبال آسیا از دو داور زن کشورمان، برای حضور در کلاس آموزشی کمک‌داور ویدئویی دعوت کرد. دوره آموزشی سیستم کمک‌داور ویدئویی (VAR) مخصوص زنان از 22 تیر تا 3 مرداد 1400 در دبی برگزار می‌شود. به این منظور از مهسا قربانی و مهناز ذکایی جهت شرکت در این دوره دعوت شده است.

 


Page Generated in 0.0053 sec