printlogo


کد خبر: 231425تاریخ: 1400/4/5 00:00
مقابل استقلال مستحق شکست نبودیم
بایرامی: مثل همیشه مقابل تراکتور انگیزه دارم

گفت و گو
جعفر برزگر  
با اینکه پدیده در بازی با استقلال شکست خورد اما مهرداد بایرامی مهاجم این تیم روز خوبی را پشت سر گذاشت. او مدعی است تیمش به هیچ وجه شایسته شکست نبود و داور هم یک پنالتی مسلم را از آنها گرفت. حالا او برای بازی با تراکتور آماده شده، تیمی که سابقه پوشیدن پیراهنش را دارد و همین هم باعث شده مثل همیشه انگیزه زیادی برای این رویارویی داشته باشد. بایرامی با اشاره به سه امتیاز ارزشمند این بازی، خیلی خوب می‌داند به دست آوردن آن اگرچه غیرممکن نیست اما سخت است.
 
با اینکه بازی خوبی را مقابل استقلال به نمایش گذاشتید اما نتیجه را واگذار کردید.
 به نظرم مقابل استقلال بازی خوبی انجام دادیم و فرصت‌های‌مان از آنها بیشتر بود. البته استقلال در نیمه اول فقط یک فرصت گل داشت که بچه‌های ما اجازه ندادند توپ‌شان وارد دروازه شود اما همانطور که خیلی‌ها بازی را دیدند ما روی ضدحمله گل خوردیم و در ادامه دو مرتبه توپ‌مان به تیرک دروازه خورد و داور هم یک پنالتی مسلم ما را نگرفت.
نیمه دوم شکل بازی‌تان تا حدودی بهتر شد اما...
 ما نیمه دوم هم خوب شروع کردیم اما روی یک ضدحمله غافلگیر شدیم. شاید نباید به آن صورت حمله می‌کردیم اما در ادامه شکل بازی‌مان بهتر شد.
به پنالتی اشاره کردید و اینکه اعتقاد دارید حق‌تان ضایع شده است.
 صددرصد. با آن پنالتی شرایط بازی مساوی می‌شد و شاید حتی در ادامه هم می‌توانستیم برنده از زمین خارج شویم. به هر حال مقابل تیم بزرگ استقلال بازی می‌کردیم و به اعتقاد من نتیجه‌ای که رقم خورد اصلاً عادلانه نبود و مساوی می‌توانست منصفانه‌ترین نتیجه باشد. شک نکنید آن پنالتی گرفته نشده خیلی تأثیر گذاشت و اگر به گل مساوی می‌رسیدیم دیگر بی‌محابا حمله نمی‌کردیم اما چون باخت یک بر صفر با ۲ بر صفر فرقی نمی‌کرد برای گل مساوی جلو کشیدیم که بعد از قطع و وصل برق گل دوم را هم دریافت کردیم.
اعتراضاتی هم به داوری داشتید.
 همه فقط درباره گل دوم استقلال صحبت می‌کنند که البته هند مدافع آنها واضح بود اما قبل از گل اول هم یک خطای مشکوک روی بازیکن ما اتفاق افتاد که تیم داوری آن را هم نادیده گرفتند. تعجب می‌کنم چرا برخی می‌گویند صحنه دوم هند نبود، در حالی که مشخص است مدافع استقلال با بازوی خود کاملاً توپ را به جلو هل می‌دهد و توپ را دفع می‌کند اما چه فایده‌ای دارد مگر تأثیری در نتیجه دارد.
قطعی برق تأثیری در بازی تیم شما داشت؟
 بله، همه ما شوکه شدیم که برق قطع شد آن هم در شرایطی که بر جریان بازی مسلط بودیم اما بعد از آن اتفاق بدن بچه‌ها سرد شد و دوباره برگشتن به دقایق قبل از قطعی برق سخت بود، با این حال باز هم فرصت داشتیم.
خود شما یک فرصت خوب را هم از دست دادید.
 من یک فرصت داشتم که آن هم توپ را از 18 قدم خودمان به داخل محوطه جریمه استقلال رساندم اما چون بدنم خسته شده بود ضربه آخر را خوب نزدم. برای اینکه خیلی انرژی گذاشتم البته از پاس خوب امین قاسمی‌نژاد هم نباید غافل شد و خیلی بدشانس بودم که توپم گل نشد.
امروز باید با تراکتور بازی کنید. آنها بعد از شکست در سوپرجام انگیزه‌های زیادی برای کسب سهمیه دارند.
 در بازی با تراکتور ما این فرصت را داریم که با پیروزی و کسب سه امتیاز خودمان را به این تیم در جدول نزدیک کنیم. بدون شک بازی بسیار حساسی مقابل تیم قدیمی و ریشه‌دار تراکتور که مربی خوبی هم دارد در پیش خواهیم داشت. با توجه به مشکلات زیادی که برای مدیریت باشگاه ما در طول فصل افتاد و حواشی زیادی که گریبانگیر تیم شد، به نظرم آقای رحمتی و کادر فنی تیم خیلی خوب اوضاع را جمع کردند. خدا را شکر تیم ما امتیازهای خوبی جمع کرده و جایگاه مناسبی هم داریم. باخت مقابل استقلال را هم فراموش کردیم و به فکر بازی با تراکتور هستیم.
شما قبلاً بازیکن تراکتور بودید و حتماً بازی امروز تا حدودی برای‌تان خاص است.
 بله، من خاطرات خوبی از این تیم و هواداران خونگرمش دارم و برای چندمین مرتبه که مقابل این تیم بازی می‌کنم انگیزه زیادی دارم و امیدوارم بتوانم بهترین بازی‌ام را برای تیمم انجام دهم.

با توجه به مشکلات زیادی که برای مدیریت باشگاه ما در طول فصل افتاد و حواشی زیادی که گریبانگیر تیم شد، به نظرم آقای رحمتی و کادر فنی تیم خیلی خوب اوضاع را جمع کردند. خدا را شکر تیم ما امتیازهای خوبی جمع کرده و جایگاه مناسبی هم داریم. باخت مقابل استقلال را هم فراموش کردیم و به
 فکر بازی با تراکتور هستیم



 


Page Generated in 0.0058 sec