printlogo


کد خبر: 231394تاریخ: 1400/4/3 00:00
قرارداد شیخ آخر فصل تمام می‌شود، نه 9 تیر
دیاباته پشت گیت ورودی ایران!

 
در حالی که گفته می‌شود قرارداد دیاباته در تاریخ 9 تیر با استقلال به پایان می‌رسد و احتمالاً او به‌دلیل نزدیکی به این تاریخ و مشکلاتی که حین بازگشت به ایران داشت و ایضاً مسائلی مالی که همواره در استقلال با آن مواجه بوده، با استقلال خداحافظی می‌کند اما طبق توافقاتی که پیش از فصل انجام شده، شیخ باید تا پایان فصل در خدمت استقلال باشد.
دیاباته خود نیز به این موضوع بارها اذعان کرده و روشن نیست چرا برخی رسانه‌ها از پایان قرارداد این بازیکن در تاریخ 9 تیر صحبت می‌کنند. اینکه دیاباته نتوانسته خودش را به مربیان استقلال معرفی کند، نشأت‌گرفته از مشکلات دیگری است وگرنه بازیکن مالیایی‌الاصل استقلال دنبال جدایی از این باشگاه نیست و به‌رغم خلف وعده‌های مکرر مالی اما دوست دارد دوباره به استقلال بازگردد و تا پایان فصل در استقلال باشد.
مهم‌ترین دلیلی که موجب شده دیاباته نتواند در تمرین استقلال حاضر شود، مشکل ورودی این بازیکن است که باید با همکاری وزارت کشور یا وزارت امور خارجه حل شود که مسئولان باشگاه استقلال هم پیگیر این موضوع هستند و قصد دارند مقدمات حضور این بازیکن را در استقلال فراهم کنند. از طرفی مسائلی مربوط به شیوع ویروس کرونا هم بود که موجب شد دیاباته نتواند در زمان مقرر به تهران بازگردد وگرنه این بازیکن اگر نمی‌خواست به ایران بازگردد، هرگز تا ترکیه نمی‌آمد و دو روز هم برای حضور در ایران معطل نمی‌ماند.
با این حال برخی جریان‌ها اما تلاش می‌کنند ماجرای دیاباته را طور دیگری جلوه دهند اما آخرین خبرها از باشگاه استقلال حاکی از آن است که مسئولان به‌دنبال حل موانع برای بازگشت این بازیکن به استقلال هستند تا شیخ بتواند در ادامه بازی‌های لیگ برتر و جام حذفی کمک حال استقلال باشد.
 

Page Generated in 0.0047 sec