printlogo


کد خبر: 231393تاریخ: 1400/4/3 00:00
استرلینگ: من قربانی کین نمی‌شوم

از وقتی که هری کین برای جدایی از تاتنهام ابراز تمایل کرده، منچسترسیتی دارد خودش را به آب و آتش می‌زند تا کاپیتان و ستاره خط حمله رقیب را جذب کند اما هم پپ گواردیولا و هم کارفرمایان اماراتی او می‌دانند که بازیکن گرفتن از دنیل لوی رئیس باشگاه تاتنهام کار آسانی نیست. یکی از پیشنهادهایی که آنها امیدوار بودند بتوانند روی میز لوی بگذارند، معاوضه بازیکن است. رحیم استرلینگ بال انگلیسی سیتی گزینه این باشگاه برای معاوضه با کین بود اما او حاضر به ترک اتحاد به مقصد وایت‌هارت‌لین نیست.
در واقع سیتی در ابتدا در نظر داشت پیشنهادی 100 میلیون پوندی ارائه کند که نتوانسته نظر لوی را جلب کند چون او 150 میلیون پوند می‌خواهد. به همین دلیل سیتی حالا قصد دارد علاوه بر پول، یکی، دو بازیکنش را هم بدهد که استرلینگ هم جزو آنها بود اما ESPN گزارش کرده که این بازیکن 26 ساله نمی‌خواهد تن به خواسته باشگاهش بدهد.
استرلینگ از سال 2015 که به سیتی پیوست یکی از مهره‌های کلیدی این تیم بوده و به آن برای کسب 9 جام شامل سه قهرمانی در لیگ برتر جزیره کمک کرد. او اما در پایان فصل اخیر از ترکیب اصلی سیتی حذف شد و به همین دلیل سؤالاتی درباره آینده‌اش شکل گرفت. این در حالیست که هنوز دو سال دیگر به پایان قرارداد او مانده است. طبق گزارش ESPN استرلینگ اگر بخواهد سیتی را ترک کند به میل خودش خواهد بود نه در قالب معاوضه اجباری برای ورود بازیکنی دیگر به این تیم.
در طرف دیگر ماجرا، هری کین هنوز سه سال دیگر با تاتنهام قرارداد دارد اما ناکامی‌های فصل گذشته و اخراج ژوزه مورینیو که ظاهراً بیش از همه مهاجم انگلیسی را ناراحت کرده، او را به فکر رفتن از وایت‌هارت لین انداخته است. او می‌خواهد به تیمی برود که شانس قهرمانی داشته باشد و فرصت بازی در لیگ قهرمانان اروپا را هم به او بدهد. او با وجود به ثمر رساندن 221 گل برای تیم دوران نوجوانی‌اش هنوز نتوانسته با این تیم جامی کسب کند.

Page Generated in 0.0063 sec