printlogo


کد خبر: 231392تاریخ: 1400/4/3 00:00
خبر

صمد نیکخواه؛ پرچمدار ایران در توکیو
انتخاب اصلح!
پرچمدار کاروان ایران در توکیو بالاخره انتخاب شد. در فاصله کمتر از یک ماه تا آغاز المپیک توکیو و مراسم افتتاحیه، ستاد‌های بازی‌های المپیک از میان چهار گزینه مطرح، صمد نیکخواه بهرامی، کاپیتان تیم بسکتبال را به عنوان پرچمدار انتخاب کرد. 
انتخابی که به حق از میان چهار گزینه مطرح شده بهترین بود و مسئولین ستاد کسی را انتخاب کردند که سوای شرایط ظاهری، از لحاظ اخلاقی و شخصیتی نیز کاملاً مناسب پرچمداری است. شخصیتی جنگنجو که همیشه و در هر شرایط تشنه پیروزی و از باخت متنفر است.
صمد نیکخواه پیش از این و در بازی‌های آسیایی 2010 گوانژو هم پرچمدار ایران بود و حالا پس از 11 سال یک بار دیگر این افتخار را تجربه خواهد کرد.
به غیر از صمد نیکخواه، میلاد عبادی‌پور از والیبال، علی پاکدامن از شمشیربازی و میرهاشم حسینی از تکواندو گزینه‌های پرچمداری کاروان ایران از میان چهار رشته‌ای بودند که در روز رژه در دهکده حضور دارند.
 
 
اعزام کشتی‌گیران آزاد به روسیه و ترکیه
تعدادی از کشتی‌گیران آزادکار ایران در قالب دو تیم جداگانه به منظور حضور در رقابت‌های بین‌المللی جام علی علی‌اف در جمهوری داغستان روسیه و جام یاشار دوغو در ترکیه، روز گذشته (چهارشنبه) عازم این دو کشور شدند.
این مسابقه‌ها در روزهای 4 تا 6 تیر‌ماه به ترتیب در شهر کاسپیسک جمهوری داغستان روسیه (جام علی علی‌اف) و استانبول ترکیه (جام یاشاردوغو) برگزار می‌شود.
 

Page Generated in 0.0069 sec