printlogo


کد خبر: 231363تاریخ: 1400/4/2 00:00
فوتبال آسیا

تکمیل فهرست لژیونرهای الاهلی با حضور کنعانی‌زادگان
پایان کار روزبه چشمی در ام‌صلال
روزبه چشمی جایی در میان بازیکنان خارجی تیم ام‌صلال قطر برای فصل آینده ندارد. به نقل از روزنامه الوطن قطر، باشگاه ام‌صلال به‌صورت رسمی از امضای قرارداد با سارگیو سرمربی جدید برزیلی‌‌اش خبر داد. این باشگاه همچنین دو بازیکن خارجی از اردن و برزیل جذب کرد. مدیر تیم فوتبال ام‌صلال نیز گفت: «از میان بازیکنان خارجی فصل گذشته تصمیم گرفتیم تا ایمن عبدالنور (تونس) و موزیس (نیجریه) را حفظ کنیم.» روزبه چشمی فصل گذشته در ترکیب تیم ام‌صلال قطر بازی کرد. روزنامه الرایه قطر هم نوشت: «تیم الاهلی دوحه پس از امضای قرارداد با محمدحسین کنعانی‌‌زادگان (ایران)، پاتریک فرایدی (نیجریه) و حفظ هرنان پرز (پاراگوئه) یک بازیکن کروات را هم جذب کرد.»
 
 
اعلام زمان آغاز تمرینات پورتو با حضور طارمی
زمان آماده‌سازی پیش‌فصل جدید تیم پورتوی پرتغال با حضور ملی‌پوش ایرانی‌اش روشن شد. به نقل از روزنامه Abola پرتغال، سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو 31 تیر را به‌عنوان زمان آغاز تمرین‌های گروهی پیش‌فصل جدید برنامه‌ریزی کرده است. البته انتظار می‌رود برخی بازیکنان پورتو به‌دلیل حضور در بازی‌های ملی در دور جدید تمرین‌‌های این تیم غایب باشند.
پورتو با درخشش مهدی طارمی در فصل گذشته لیگ برتر پرتغال نایب‌قهرمان شد و تا مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز پیش رفت.
 
 
کی‌روش به عراقی‌ها جواب منفی داد
خبرنگار عراقی مدعی شد کارلوس کی‌روش درخواست فدراسیون فوتبال این کشور برای جایگزینی کاتانچ را رد کرده است. به نقل از اسپورت عراق، شکست تیم ملی فوتبال عراق برابر ایران باعث شد فدراسیون فوتبال عراق با وجود صعود این تیم به دور بعد انتخابی جام‌جهانی با کاتانچ اسلوونیایی قطع همکاری کند.
از کارلوس کی‌روش به‌عنوان اصلی‌ترین گزینه جایگزینی کاتانچ در تیم ملی عراق سخن به میان آمد و حتی رسانه‌های این کشور مدعی شدند وزیر ورزش از رئیس فدراسیون خواسته است با مربی سابق کلمبیا وارد مذاکره شود. عمار علی خبرنگار عراقی در گفت‌و‌گویی که با اسپورت عراق داشت اعلام کرد کی‌روش درخواست فدراسیون فوتبال عراق برای بر عهده گرفتن هدایت این تیم را رد کرده است.

 


Page Generated in 0.0058 sec