printlogo


کد خبر: 231360تاریخ: 1400/4/2 00:00
اگر بخواهم تیمی را انتخاب کنم باز هم روستوف خواهد بود
عزت‌اللهی: آزمون می‌تواند به باشگاه‌های بزرگتر برود

سعید عزت‌اللهی بازیکن تیم وایله دانمارک در مصاحبه با سایت روسی در خصوص آینده سردار آزمون صحبت کرده است. او گرچه پیش از هر چیز این موضوع را کاملاً موضوعی شخصی برای آزمون می‌داند که خودش باید درباره آن تصمیم بگیرد، اما درباره او می‌گوید: «به نظرم با توجه به سطحی که سردار دارد می‌تواند پس از این همه سال درخشش در لیگ روسیه در تیم‌های بزرگتر بازی کند. می‌دانم سردار در زنیت خوشحال است و می‌دانم زنیت و روسیه باشگاه لیگ‌های بزرگی هستند پس بگذاریم سردار خودش تصمیم بگیرد و ما شاید اشتباه کنیم.»
عزت‌اللهی خاطراتش از بازی در روسیه را اینطور یادآوری می‌کند: «من در روسیه در سه باشگاه بازی کردم و تجربه‌های مختلفی به‌دست آوردم. در هر سه باشگاه نیز خاطرات خوبی دارم و همه آنها با گرمی با من رفتار کردند. اگر من بخواهم یک تیم را انتخاب کنم آن تیم روستوف خواهد بود؛ تیمی که ارتباطی عمیق با طرفداران دارد و من وقتی این صحنه را می‌بینم یاد ایران می‌افتم. در ایران نیز طرفداران با شور و هیجان فوتبال را دنبال می‌کنند. اگر بخواهم شهری را در روسیه انتخاب کنم باز هم انتخابم روستوف خواهد بود زیرا مدت زمان زیادی را آنجا گذراندم و حس می‌کنم آنجا غریب نیستم.»
او در خصوص بازگشت به دانمارک و آغاز فصل با وایله بولدکلوب می‌گوید: «وایله فصل را شروع کرده ولی من مجبور شدم تیم را ترک کنم زیرا از سوی تیم ملی برای بازی‌های انتخابی جام‌جهانی فراخوانده شدم. فعلاً چند هفته‌ای استراحت می‌کنم و در خانه‌ام در ایران هستم و بعد به دانمارک خواهم رفت.»

Page Generated in 0.0060 sec