printlogo


کد خبر: 231339تاریخ: 1400/4/2 00:00
خبر

اعزام میلاد وزیری به المپیک توکیو قطعی شد
فدراسیون تیروکمان با توجه به نتایج اخیر کمانداران در مسابقات جهانی، اعزام میلاد وزیری به المپیک توکیو را نهایی کرد.
تک سهمیه تیروکمان ایران برای المپیک توسط میلاد وزیری به دست آمد، با این حال اعزام او به توکیو قطعی نبود.
در همین راستا با تصمیم کادر فنی تیم ریکرو و با توجه به عملکرد میلاد وزیری در سه مسابقه اخیر، وی به عنوان نماینده ایران در المپیک توکیو حضور خواهد داشت.
المپیک توکیو از اول تا ۱۷ مرداد ماه برگزار خواهد شد و تیراندازی با کمان در این مسابقات یک سهمیه دارد.
 
 
نوشاد عالمیان کارت قرمز گرفت و اخراج شد
نفر اول تنیس روی میز ایران در رقابت‌های انتخابی تیم ملی به دلیل رفتار ناشایست از مسابقات اخراج شد.
در حالی که نوشاد عالمیان پس از یک دور کناره‌گیری، دیروز به مسابقات بازگشته بود، با وجود اینکه بازی خود مقابل آریا امیری را با برد به پایان رساند اما اتفاق خوبی را رقم نزد و با توجه به حرکتی که انجام داد توسط سرداور مسابقات اخراج شد. 
نوشاد بعد از بازی ظاهراً ضربه‌ای را به پارتیشن‌ها زده و همین باعث شده داور با دادن کارت قرمز او را از ادامه مسابقات اخراج کند.
نوشاد دو روز قبل نیز اعتراض‌هایی را پس از شکست مقابل هدایی انجام داده بود و ظاهراً از شرایطی که مسئولان فدراسیون برای وی رقم زده‌اند ناراحت است. بسیاری از کارشناسان معتقدند نیما و نوشاد به دلیل رنکینگ خوبی که دارند، باید از بازی در انتخابی تیم ملی معاف شوند.
 
 
دفاع شعبانی‌بهار از ناکامی کمانداران
آنهایی که باخت را جدی می‌گیرند، ورزش را نمی‌شناسند!
رئیس فدراسیون تیر و کمان با تأکید بر اینکه ایران می‌توانست در فرانسه صاحب سهمیه جدید شود، گفت: «آنهایی که برد و باخت را جدی می‌گیرند فلسفه ورزش را نمی‌شناسند.»
غلامرضا شعبانی‌بهار که در مراسم رونمایی از تندیس قهرمانان المپیک و پارالمپیک حضور داشت، با بیان اینکه برنامه‌های تدارکاتی تیروکمان در این المپیک از شهریور گذشته آغاز شد، گفت: «این برنامه‌ها تا امروز ادامه داشته است. در المپیک اما با تک سهمیه میلاد وزیری حضور خواهیم داشت. البته در بخش معلولان ۶ سهمیه کسب شده است.»
او درباره اینکه برای کسب سهمیه پاداش تعیین کرده بودید اما نتیجه‌ای حاصل نشد، گفت: «بله؛ ۱۰۰ میلیون پاداش تعیین کردیم اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد.»
رئیس فدراسیون تیروکمان با بیان اینکه عملکرد کمانداران در فرانسه خوب بود، ادامه داد: «نعمتی و عبداللهی با تیر طلایی باختند که اگر می‌بردند یکی از آنها می‌توانست سهمیه بگیرد اما ذات ورزش همین است. آنهایی که برد و باخت را جدی می‌گیرند فلسفه ورزش را 
نمی‌شناسند.»
شعبانی‌بهار درباره اینکه آیا انتخاب وزیری برای المپیک قطعی است، گفت: «وزیری بر اساس عملکردی که در ۳ مسابقه داشته با نظر قطعی سرمربی او معرفی شده و امروز اسم او را اعلام کردیم.»
 
 
کسب ششمین سهمیه دوومیدانی قهرمانی جوانان جهان
دونده ۱۰۰ متر ایران موفق شد سهمیه مسابقات قهرمانی جوانان جهان را به دست بیاورد. مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان کشور در بخش پسران دیروز (سه‌شنبه) به میزبانی  شهرکرد برگزار شد که طی آن یک سهمیه دیگر برای مسابقات قهرمانی جوانان جهان به دست آمد.
علی قاسم بابایی در فینال دوی ۱۰۰ متر موفق شد زمان ۱۰/۵۲ ثانیه را ثبت کند و به رقابت‌های قهرمانی جهان راه یابد. این شمشین سهمیه جوانان ایران برای مسابقات جهانی است. مهلا محروقی، صادق صمیمی، بنیامین یوسفی، دانیال بی‌باک و محمدرضا رحمانی‌فر نیز سهمیه مسابقات کنیا را به دست آورده‌اند.

Page Generated in 0.0052 sec