printlogo


کد خبر: 231338تاریخ: 1400/4/2 00:00
فرهاد علیه ناکارآمدی
ایستاده با مشت

سامان موحدی راد
 
استقلال دور جدید لیگ را با پیروزی آغاز کرد. در حالی که این تیم مثل چند وقت اخیرش درگیر بحران‌های زیادی است اما فرهاد مجیدی توانست تیم‌اش را در رقابت با شاگردان مهدی رحمتی به پیروزی برساند و خودش را به هشت امتیازی دو تیم صدر جدول برساند. استقلال در این بازی اگرچه نمایش فوق‌العاده‌ درخشانی نداشت اما توانست یک پیروزی با دو گل را کسب کند. دوری طولانی مدت از بازی‌های باشگاهی به دلیل نمایش تیم ملی در انتخابی جام جهانی فرصت مناسبی بود تا فرهاد مجیدی تیمش را آماده کند. اگرچه حواشی مثل همیشه سایه سنگینی روی این تیم انداخته بود. پیروزی‌ای که به مهاجمان جوان این تیم هم روحیه و انگیزه داد و گل‌های مهدی قائدی و آرمان رمضانی علاوه بر تیم برای خط آتش آنها هم روحیه بخش بود. حفظ روحیه همان چالش بزرگی است که فرهاد مجیدی تلاش می‌کند تا بر آن فائق آید. تیمی که چند ساعت قبل از بازی مأمور نیروی انتظامی برای جلب بازیکن فیکسش به تمرین آن سر می‌زند و بازیکن مصدومش از نبود روغن ماساژ خبر می‌دهد، باید هم برای حفظ روحیه‌اش تلاش کند.
استقلال این روزها در حد و اندازه‌های تیم سوم جدول تدارکات ندارد. تیم با بحران‌هایی مواجه است که بسیار خطرناک است. آن هم در حالی که رقیب معروف قدرتمند این تیم در دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا همچنان در حال درو کردن بازارهای اروپایی است. به نظر می‌رسد ایرادهای کار استقلال مثل روز روشن است و آنها می‌دانند از کجا در حال ضربه خوردن هستند اما اینکه چرا برای رفع آن تلاش نمی‌کنند، سؤالی است که باید جواب آن را جایی خارج از تیم یافت.
فرهاد مجیدی با تجربه سه بار حضور کوتاه مدت روی نیمکت استقلال به خوبی دریافته که برای ماندن در این تیم و رسیدن به موفقیت باید چه کرد. او دیگر اهل قهر کردن، غر زدن و بهانه آوردن نیست. او حالا با مشت‌های گره کرده در برابر هر کسی که بخواهد استقلالش را نابود کند، می‌ایستد و در این راه چیزی قرار نیست ناامیدش کند. تجربه یحیی گل محمدی در برابر مدیری چون رسول‌پناه و حمایت همه‌جانبه از یحیی برای بیرون راندن چهره غیرموجه‌ای از پرسپولیس حالا پیش‌روی فرهاد مجیدی است. او یکبار در برابر امیرحسین فتحی خودش را کنار کشید و نتیجه‌ آن از دست رفتن یک جام و ضربه به تیمش بود. حالا و در سومین فصلی که او از میانه راه به استقلال اضافه شده، می‌خواهد به همه نشان دهد که اهل جا زدن نیست. او و تیمش در زمین نمایش قدرتمندانه‌ای دارند و نتایج قابل قبولی کسب می‌کنند. او تلاش می‌کند که در نبردهای بیرون زمین هم پیروز شود تا استقلال تنها مانده این سال‌ها سرانجام به دروازه‌های خوشبختی برسد. امیدواریم فرهاد مجیدی در این راه ناامید نشود.
 

Page Generated in 0.0051 sec