printlogo


کد خبر: 231337تاریخ: 1400/4/2 00:00
برد خوب زیر سایه اختلافات
آرامش، گمشده استقلال

بیژن طاهری – مربی و بازیکن سابق استقلال
 
بازی استقلال – پدیده در نیمه اول کیفیت فنی نداشت اما با شروع نیمه دوم بهتر و جذاب‌تر شد. استقلال با حضور بازیکنان باتجربه و آمدن مهدی قائدی به زمین با توجه به خلاقیت وی توانست یک گل به ثمر برساند. پس از آن گل پدیده فشار زیادی تحمیل کرد و استقلال شانس آورد گل نخورد زیرا دو توپ به تیر دروازه این تیم اصابت کرد. پس از یک وقفه طولانی در لیگ برتر، بازی اول همه تیم‌ها مثل شروع فصل است و با توجه به تعطیلی لیگ، استقلال هم تا حدی افت کرده بود. البته مهم کسب سه امتیاز بازی با پدیده است که به آن رسید.
این تیم به هرحال سهمیه آسیا را به دست می‌آورد. در فوتبال احتمال دارد هر نوع اتفاقی بیفتد و این مسائل هم کمک کند تا استقلال بالاتر بیاید و به کورس قهرمانی نزدیک شود اما خوب شد مقابل پدیده سه امتیاز را کسب کرد. استقلال جام حذفی را هم پیش رو دارد و امیدوارم سهمیه را بگیرد و سال آینده هم در آسیا باشد.
با این وجود برد خوب استقلال زیر سایه اختلافات ایجاد شده بین بازیکنان و کادرفنی با مدیریت باشگاه قرار گرفت. این مسائل اولین بار نیست که اتفاق افتاده و آخرین بار هم نخواهد بود. از این اتفاقات در باشگاه استقلال زیاد دیده‌ایم و تمام هم نمی‌شود. شاید مدیرعامل و سرمربی عوض شوند اما باز هم این حواشی در تیم است و در آینده هم تکرار می‌شود. فرقی ندارد چه کسی مدیرعامل باشد یا سرمربی. سال‌ها است در استقلال رنگ آرامش نمی‌بینیم و اتفاقات رخ داده به ضرر تیم، باشگاه و هوادار است. طرفدار استقلال چندین سال است منتظر قهرمانی نشسته اما نه تنها شاهد این موضوع نیست بلکه چنین اختلافاتی را هم می‌بیند. طرفداران استقلال دلسرد و نگران هستند. امیدوارم این اختلافات هرچه سریع‌تر حل شود تا تیم رنگ آرامش ببیند.
بازیکنان باید سعه صدر داشته، باهوش باشند و در این چند مسابقه هم به مسائلی که وجود دارد، اهمیت ندهند تا تیم امسال نتیجه خوبی به دست آورد و پس از آن ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.
 

Page Generated in 0.0039 sec