printlogo


کد خبر: 231323تاریخ: 1400/4/2 00:00
جلسه بی‌نتیجه حمله به اتوبوس
اندر خم تأیید صلاحیت کمیته انضباطی؟!

بعد از حدود یک ماه فشار افکار عمومی و باشگاه پرسپولیس درباره اینکه چرا به اتفاق حمله به اتوبوس این تیم قبل از بازی ذوب‌آهن رسیدگی نمی‌شود بالاخره قرار شد روز دوشنبه جلسه‌ای در این خصوص در کمیته انضباطی برگزار شود اما به نظر می‌رسد این جلسه هیچ نتیجه مشخصی نداشته است.
در جلسه روز دوشنبه نمایندگان سه باشگاه پرسپولیس، سپاهان و ذوب‌آهن و اعضای این کمیته حضور داشتند. با توجه به اینکه همچنان بین اعضای کمیته انضباطی در راستای رسیدگی به صلاحیت این کمیته برای رسیدگی به این پرونده، اختلاف نظر وجود دارد و تعدادی از آنها همچنان اعتقاد دارند این پرونده باید در کمیته اخلاق بررسی شود، در این جلسه دفاعیه‌ای توسط نمایندگان سه باشگاه ارائه نشد.
ماجرا از این قرار است که تعدادی از اعضای کمیته انضباطی اعتقاد دارند این پرونده انضباطی است اما باید ابتدا پرونده تکمیل شود تا صلاحیت کمیته اخلاق و انضباطی برای رسیدگی به پرونده مورد تأیید قرار بگیرد. کمیته انضباطی استعلام‌های مختلف را کسب کرده اما پس از اینکه مشخص شود از بین این کمیته و کمیته اخلاق کدام یک صلاحیت رسیدگی به پرونده را دارند، جلسه‌ای برای رسیدگی به ماهیت پرونده برگزار خواهد شد.
به هر حال در این جلسه تعیین صلاحیت کمیته انضباطی مورد بررسی قرار گرفت و البته این بحث هم بررسی شد که چرا در هر سفر پرسپولیس به اصفهان چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد. در حقیقت ریشه‌یابی این اتفاقات برای کمیته قضایی فدراسیون اهمیت زیادی دارد.
دیروز سهیل مهدی با اعلام اینکه خبری از زمان صدور رأی این کمیته درباره پرونده فوق ندارد، گفت: «خطر بزرگی بود که از سر پرسپولیس و فوتبال گذشت. ما سعی کردیم شرایط را در اصفهان مدیریت کنیم. خوشبختانه بازی برگزار شد اما چون این اتفاق بیرون از ورزشگاه رخ داد و یگان امداد به‌عنوان اسکورت همراه تیم بود، بلافاصله پیگیری‌ها انجام شد و دو نوجوان زیر ۱۸ سال دستگیر شدند و در اختیار ارکان قضایی قرار گرفتند. آنها از حومه شهر اصفهان بودند و به هر حال شیطنت‌های نوجوانی بود. من دقیقاً گزارش‌های پلیس را مطالعه نکردم اما باشگاه ذوب‌آهن و سپاهان هم از این قضیه ناراحت هستند.»
 

Page Generated in 0.0059 sec