printlogo


کد خبر: 231322تاریخ: 1400/4/2 00:00
خبر

الرایه  بی‌خیال کنعانی نمی‌شود
بحث حضور محمد حسین کنعانی ‌زادگان در تیم الاهلی قطر و توافقش با این باشگاه برای فصل بعد از یکی دو ماه پیش رسانه‌ای شد. هرچند این بازیکن به صورت رسمی توافق با الاهلی را تأیید نکرده و مسئولان و مربیان پرسپولیس هم از آن اعلام بی‌اطلاعی می‌کنند اما روزنامه الرایه قطر بار دیگر تأکید کرد که کنعانی‌زادگان فصل بعد یکی از لژیونرهای تیم الاهلی خواهد بود. به نوشته این روزنامه، الاهلی به دنبال جذب یک بازیکن عرب است تا لیست لژیونرهایش برای فصل بعد تکمیل شود.
 
سیامک و عیسی منتظر  ام آرآی
علیرضا حقیقت در خصوص آخرین وضعیت سیامک نعمتی گفت: «بعد از آسیب‌دیدگی که در مسابقه سوپرجام برای سیامک نعمتی روی داد، اقدام‌های اولیه انجام و برای ام‌آر‌آی اعزام شد. با دریافت نتیجه تصویربرداری درباره روند و طول زمان درمان تصمیم‌گیری نهایی صورت خواهد گرفت.» پزشک تیم پرسپولیس در مورد وضعیت عیسی آل‌کثیر نیز گفت: «درباره آسیب‌دیدگی آل‌کثیر از ناحیه دست هم وضعیت به همین منوال است. منتظر جواب تصویربرداری هستیم.» وی افزود: «وضعیت وحید امیری و کمال کامیابی‌نیا که در تمرینات و بازی‌های تیم ملی مصدوم شدند نیز هر روز بررسی می‌شود. آنها فعلاً زیر نظر کادرپزشکی، برنامه خود را دنبال می‌کنند و تلاش بر این است که هر چه سریع‌تر برای تمرینات گروهی در اختیار کادرفنی قرار بگیرند.»
 
تمرین سبک صبحگاهی
تمرین دیروز پرسپولیس از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی زیر نظر کادر فنی این تیم برگزار شد. بازیکنان ابتدا زیر نظر مربی بدنساز تیم با انجام حرکات کششی، نرمشی و دوهای کوتاه، بدن‌ها را گرم کردند. سپس تمرینات هوازی و استقامتی در برنامه بود و پاسکاری‌های کوتاه و کار با توپ حدود ۲۰ دقیقه به طول انجامید. در بخش دیگر تمرین دیروز بازیکنان راهی سالن بدنسازی شدند و کار با وزنه و تجهیزات بدنسازی را در دستور کار قرار دادند. تمرین سبک دیروز حدود یک ساعت انجام شد. بازیکنان مصدوم هم برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی انجام دادند تا بتوانند با رسیدن به شرایط مطلوب به سایر بازیکنان ملحق شده و به تمرینات گروهی بازگردند.
 

Page Generated in 0.0051 sec