printlogo


کد خبر: 231319تاریخ: 1400/4/2 00:00
سوژه

ماجرای درگیری زشت در لیگ دسته دو فوتسال
چند روز پیش ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر درگیری‌‌‌‌‌های خشن، زشت و بی‌‌اخلاقی در آخرین بازی‌ از لیگ دسته دوم فوتسال کشور بین دو تیم مقاومت تهران و پیمان شاهرود که در شهرستان زابل اتفاق افتاد. این ویدئو در شبکه‌های مجازی واکنش‌های زیادی از سوی کاربران داشت. 
محمد خدادادی سرمربی تیم فوتسال مقاومت تهران در مورد اتفاقات آخر بازی مقابل پیمان شاهرود در لیگ دسته دوم فوتسال کشور می‌گوید: «در ابتدا از طرف کادر فنی و باشگاه مقاومت در خصوص اتفاقات به وجود آمده در این بازی از تمامی مردم بخصوص اهالی ورزش عذرخواهی می‌کنم. 
در این خصوص باید بگویم با توجه به صدرنشینی تیم پیمان شاهرود و حساسیت این بازی، بازیکنان این تیم از همان دقایق ابتدایی به دنبال ایجاد حاشیه و کسب برتری به هر قیمتی بودند. سرپرست و سرمربی تیم شاهرود چندین بار با نیمکت ما درگیر شدند و بازیکنان این تیم در طول بازی فقط به دنبال بر هم زدن جو بازی بودند. با شروع نیمه دوم در صحنه‌ای بازیکن این تیم به من و اعضای تیم فحاشی بسیار زشتی کرد که این موضوع باعث شد من واکنش تندی نشان دهم و در نهایت داور بازیکن فحاشی‌کننده و من را از زمین بازی اخراج کرد. 
در فاصله پنج ثانیه مانده به پایان بازی، داور به سود ما پنالتی اعلام کرد که متأسفانه این فرصت از دست رفت اما بلافاصله بازیکنان تیم شاهرود به سوی نیمکت ما آمدند و با استفاده از الفاظ و حرکات زشت موجب شروع درگیری‌‌‌های مجدد شدند.»
   
 
رنگرز: نساجی می‌خواهد چمن وطنی، مصنوعی باشد 
 حسن رنگرز، مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران از آمادگی این اداره برای همکاری با باشگاه نساجی برای بهبود وضعیت استادیوم شهید وطنی خبر داد. 
البته در این زمینه اقداماتی صورت گرفته که می‌تواند به افزایش ظرفیت استادیوم شهید وطنی کمک کند. مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران در توضیح بیشتر در این باره می‌گوید: «نساجی ظرفیت زیادی داشته و سبقه خوبی دارد. سکوهای ورزشگاه وطنی را ساختیم و کار آن تمام شده. امیدواریم در ماه جاری شاهد افتتاح این بخش باشیم تا ورزشگاه وطنی میزبان طرفداران نساجی باشد. چمن طبیعی مستلزم کار زیادی است. یک ماه پیش نساجی در نامه‌ای مکتوب تقاضای تعویض چمن را داشت تا استانداردهای سازمان لیگ را داشته باشد. ابلاغ اعتبار آمده و امیدواریم چمن مصنوعی با استانداردها فراهم شود.»
 حسن رنگرز درباره هزینه انجام این کار می‌گوید: «در استادیوم وطنی زیرساخت وجود دارد اما باید تغییراتی در زه‌کشی صورت بگیرد. قیمت‌ها متفاوت است و ما باید این موضوع را در مناقصه بگذاریم. اعداد و ارقام متفاوت بوده که نزدیک به سه تا چهار میلیارد تومان است. اداره کل مازندران آمادگی تعویض چمن را به هر شکلی که باشگاه بخواهد دارد اما نساجی خواسته که چمن مصنوعی باشد.»
  
 
بادامکی: پنالتی ما مقابل استقلال نادیده گرفته شد
 حسین بادامکی، بازیکن اسبق پرسپولیس و سرپرست کنونی پدیده مشهد با اشاره به اتفاقات دیدار مقابل استقلال، مدعی است داور از اعلام پنالتی به سود آنها چشمپوشی کرده است. بادامکی درباره عملکرد داوری این بازی می‌گوید: «توقع داریم نگاه به همه تیم‌ها یکسان باشد. ما با تمام مشکلات و سختی‌های خود از جمله وضع مدیریتی باشگاه، برای این بازی به تهران آمدیم و هزینه کردیم. از این رو انتظار داریم دست‌کم عدالت در بازی برقرار باشد که متأسفانه در این بازی اینچنین نبود و داور پنالتی ما را ندید و اعتراض ما نسبت به همین صحنه بود. ما حداقل می‌توانستیم با یک امتیاز تهران را ترک کنیم اما متأسفانه اشتباه داوری مانع آن شد.» 
سرپرست تیم پدیده در واکنش به تعویق افتادن بازی با استقلال هم توضیح می‌دهد: «ما هنوز متوجه نشده‌ایم که چرا بازی ما با استقلال به تأخیر افتاد در حالی که از گذشته تاکنون تنها تیمی که 3 بازیکن ملی‌پوش دارد بازی‌اش لغو می‌شود اما از استقلال تنها قایدی به تیم ملی دعوت شده بود. از طرفی تراکتور هم وضعیت مشابه داشت اما بازی آنها برگزار شد. همانگونه که گفتم توقع داریم نگاه‌ها به همه تیم‌ها یکسان باشد که متأسفانه اینگونه نیست.»
 

Page Generated in 0.0056 sec