printlogo


کد خبر: 230335تاریخ: 1400/3/12 00:00
اردوگاه آبی

 اردوی حریف استقلال در اتریش
تمرینات الهلال عربستان با توجه به اتمام فصل جاری و قهرمانی این تیم در رقابت‌های لیگ به مدت یک ماه تعطیل شد. مسئولان باشگاه الهلال در حال رایزنی به منظور انتخاب محل برگزاری اردوی تابستانی آبی‌پوشان در اتریش هستند. 
شرایط برگزاری اردو در سه شهر لینتس، سالزبورگ و سفیلد مورد ارزیابی قرار می‌گیرد تا با توجه به نظر کادر فنی و امکان برگزاری مسابقات تدارکاتی مورد نیاز اردوی تابستانی الهلال در اتریش برگزار شود. تمرینات الهلال از پایان ماه ژوئن میلادی (اواسط تیر ماه) پیگیری خواهد شد و مسئولان این باشگاه با نظر کادر فنی در فرصت باقیمانده به دنبال جذب بازیکنان مورد نظر و ایجاد تغییرات لازم در این تیم خواهند بود. 
الهلال که به تازگی هفدهمین قهرمانی لیگ فوتبال عربستان را جشن گرفت در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حریف استقلال ایران است.
 
 
نگرانی مجیدی برطرف شد
اعضای تیم استقلال روز دوشنبه بعد از یک هفته تعطیلی تمرینات خود را در مجموعه ورزشی انقلاب از سر گرفتند. قبل از شروع این تمرین با نظر فرهاد مجیدی از همه اعضای تیم تست کرونا گرفته شد تا میزان سلامتی نفرات مشخص شود. 
جواب این تست‌ها دیروز به دست کادر پزشکی استقلال رسید و مشخص شد که هیچ‌کدام از کادر فنی و اجرایی و بازیکنان این تیم مبتلا به ویروس کرونا نیستند. بر این اساس استقلالی‌ها می‌توانند بدون نگرانی از بابت ابتلا به ویروس کرونا کارشان را دنبال کنند و برای مسابقات آینده خود آماده شوند. 
استقلالی‌ها حتی در مدت تعطیلات با حاشیه‌های زیادی روبه‌رو بودند. استعفای دسته جمعی هیأت مدیره استقلال در رأس این جنجال‌ها قرار داشت و کاملاً واضح است که این هیأت مدیره هرگز حاضر نیست با مددی همکاری کند و جدال بین مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره می‌تواند جنجال زیادی در ادامه به پا کند. 
استقلال سال‌ها است که با ضعف مدیریت نتوانسته در لیگ برتر به قهرمانی برسد و از این بابت هواداران به شدت ناراحت هستند.

Page Generated in 0.0060 sec