printlogo


کد خبر: 230334تاریخ: 1400/3/12 00:00
آقا کریم می‌تواند کمک زیادی به تیم ملی بکند
تیموریان: شرایط تیم ملی بحرانی است

آندرانیک تیموریان که سابقه سه حضور در جام جهانی را در کارنامه دارد، بعد از خداحافظی از دنیای فوتبال و علیرغم شایعاتی که طی چند وقت اخیر برای حضور در تیم‌های مختلف درباره‌اش شکل گرفته، هنوز دور از فوتبال حضور دارد. او که تجربه جالبی برای صعود به جام جهانی برزیل در کارنامه دارد، درباره آخرین وضعیت شاگردان دراگان اسکوچیچ صحبت کرده است. تیموریان در خصوص شرایط تیم ملی اینطور می‌گوید: «شرایط تیم ملی فکر می‌کنم از نظر جدولی تا به اینجا کمی بحرانی است. مثل زمانی است که ما در تیم ملی برای مسابقات انتخابی جام جهانی 2014 حضور داشتیم. ما باید آن سه بازی آخر را پیروز می‌شدیم تا به جام جهانی صعود کنیم. فکر می‌کنم شرایط تیم ملی الان مشابه همان زمان است.»
تیموریان درباره حضور کریم باقری روی نیمکت تیم ملی می‌گوید: «کریم یکی از قدیمی‌های فوتبال ایران است. هم در تیم ملی و هم در پرسپولیس از سابقه بالا و خوبی برخوردار است و در این مقطع خیلی می‌تواند به تیم ملی کمک کند. با توجه به تجربه و کاریزمایی که کریم دارد یکی از علت‌های موفقیت تیم ملی خواهد بود. من به این اتفاق خوشبین هستم و مطمئناً ایشان می‌تواند در این مقطع کمک خوبی به تیم ملی کند.»
تیموریان درباره اینکه کدام یک از حریفان ایران در این مرحله سخت‌تر از دیگری خواهد بود می‌گوید: «هر چهار بازی سخت است. اینگونه نیست که بگوییم بحرین یقه ایران را می‌گیرد یا دیگر تیم‌ها چه شرایطی را دنبال خواهند کرد. هر چقدر وقت بیشتری برای تیم ملی‌ات بگذاری سود آن در اردوی مقدماتی خواهی برد.»بازیکن سابق استقلال درباره اینکه برخی معتقدند بازیکنان شایسته دیگری نیز شانس حضور در تیم ملی را داشتند می‌گوید: «باید ببینیم چه کسانی انتقاد کردند. فوتبالیست بودن یک پروسه 10، 15 ساله است چه در تیم ملی و چه در رده باشگاهی. این چرخه تیم ملی و باشگاهی دو مقوله جدا از یکدیگر است. به هر حال بازیکنانی قبل از ما بوده‌اند و رفته‌اند و ما آمدیم جای آنها، ما رفتیم و کسان دیگری آمدند. انتقاد از قدیم بوده است و یک بازیکن نمی‌تواند 20 سال در تیم ملی حضور داشته باشد.»

Page Generated in 0.0076 sec