printlogo


کد خبر: 230331تاریخ: 1400/3/12 00:00
تیم زنان هندبال راهی قهرمانی آسیا می‌شود
اعلام آمادگی برای تیم بی‌مربی!

تیم ملی هندبال زنان ایران آمادگی خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام کرد. در پی دعوت کنفدراسیون هندبال آسیا از تیم‌های ملی زنان کشورها مبنی بر ثبت‌نام در رقابت‌های قهرمانی زنان آسیا در کره جنوبی، فدراسیون هندبال ایران با ارسال نامه‌ای به صورت رسمی برای شرکت در این رقابت‌ها ثبت‌نام کرد.
این رقابت‌ها از 24 شهریور تا 3 مهرماه 1400 برگزار خواهد شد و در صورت حضور 12 تیم در این مسابقات، 6 تیم برتر این رقابت‌ها جواز حضور در مسابقات قهرمانی زنان جهان 2023 را کسب خواهند کرد. در غیر این صورت و حضور کمتر از 12 تیم، سهمیه آسیا 5 تیم خواهد بود.
 
 تیم بدون سرمربی
فدراسیون هندبال در حالی از اعلام آمادگی برای این رقابت‌ها (که وظیفه فدراسیون است) خبر می‌دهد و اعلام می‌کند که با تمام هزینه‌ها و شرایط این آمادگی را دارد (!) که این تیم هنوز سرمربی ندارد و تکلیف کادر فنی آن ماه‌هاست که نامشخص است؛ درست مثل تیم مردان که ماه‌هاست اعلام می‌شود قرار است مربیان بزرگ خارجی برای هدایت تیم ملی به ایران بیایند و مذاکرات در حال انجام است اما در نهایت چیزی جز توجیه‌های عجیب و دست‌های خالی را ارائه نداده‌اند.رئیس فدراسیون هندبال پس از اعلام حضور تیم زنان ایران در قهرمانی آسیا، بالاخره به فکر نیمکت خالی این تیم هم افتاده و از انتخاب سرمربی طی روزهای آینده خبر می‌دهد: «در چند روز آینده کادرفنی تیم ملی زنان هم معرفی می‌شود و اردوهای این تیم را بلافاصله آغاز خواهیم کرد تا زنان هندبالیست کشورمان در بهترین شرایط ممکن تمرینات خود را زیر نظر کادرفنی تیم ملی برگزار کنند.»

Page Generated in 0.0060 sec