printlogo


کد خبر: 230319تاریخ: 1400/3/12 00:00
خبر

رأی CAS زود آمد!
باشگاه پرسپولیس تصور می‌کرد جلسه دادگاه حکمیت ورزش درباره پرونده سرمربی آرژانتینی روز 25 خرداد برگزار می‌شود اما به نظر می‌رسد این نهاد به پرسپولیس اعلام کرده بود رأی پرونده تا آن تاریخ صادر می‌شود. رد شدن این اعتراض، پرسپولیس را که از لحاظ مالی در بحران بزرگی به سر می‌برد با دردسر تازه‌ای مواجه کرده است. پرسپولیس از تاریخ دوشنبه اخیر برای پرداخت مطالبات 580 هزار دلاری این مربی به اضافه پنج درصد سود سالانه برای جلوگیری از جرایم انضباطی فقط 30 روز مهلت دارد.
 
 
جریمه دلاری ترابی
با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، مهدی ترابی به دلیل تأخیر در حضور کنفرانس خبری پیش از دیدار با الوحده امارات 2 هزار دلار جریمه شد. بازیکن پرسپولیس موظف است 500 دلار را در مدت 3 ماه پرداخت کند. بقیه مبالغ هم در صورت تکرار، پرداخت بقیه مبلغ لازم‌الاجراست.
 
 
کارگزار جریمه را بدهد
ابراهیم شکوری با عذرخواهی دوباره از هندی‌ها بابت پستی که منتشر شد، اعلام کرد: «تمام این جریمه را کارگزار باید پرداخت کند. همان موقع هم نامه زدیم که اشتباهی بزرگ کردید و باید تبعات آن را بپذیریم. قبول دارم بدترین لطمه را خوردیم. نباید برند پرسپولیس خدشه‌دار شود. به کارگزار گفتیم تبعات آن را بپذیرد و با علم بر این موضوع باید اقدام کند. باید مبلغ مالی وارده بابت محرومیت تیم از حضور هوادار نیز برآورد شده و به کارگزار اعلام کنیم. تمام این ضرر و زیان‌ها را آنها باید متقبل شوند.»
 
 
برد شش گله نونهالان
سرخپوشان نونهال در آخرین روز این فصل رقابت‌های لیگ برتر پایه‌های تهران در چارچوب دیدارهای هفته هفدهم مقابل داماش به پیروزی 6 بر صفر دست پیدا کردند که هفتمین پیروزی آنها در این فصل بود. نونهالان پرسپولیس که توسط مسعود زارعی و نبی‌الله باقریها هدایت شد، بعد از کسر 6 امتیاز، با 21 امتیاز در مکان دهم جدول قرار گرفت که در صورت عدم کسر امتیاز، جایگاه هفتم را به خود اختصاص می‌داد.

Page Generated in 0.0056 sec