printlogo


کد خبر: 230310تاریخ: 1400/3/12 00:00
خبر

تلاش صنعت‌نفت برای بازی با پرسپولیس
تمرینات تیم صنعت‌نفت آبادان این روزها در تهران و در استادیوم نفت تهرانسر در حال پیگیری است. صنعت‌نفت اما در اردوی تهران تنها تمرین نخواهد کرد. سیروس پورموسوی سرمربی تیم دو بازی دوستانه را برنامه‌ریزی کرده که یکی از آنها با سپاهان خواهد بود و 15 خرداد برگزار می‌شود. همچنین نفتی‌ها در تلاش هستند مصاف دوستانه‌ای را هم با تیم پرسپولیس داشته باشند. البته برگزاری بازی دوستانه دوم هنوز نهایی نشده و طرفین در حال صحبت در این زمینه هستند. صنعت‌نفت در هفته‌های اخیر با مصدومیت چند بازیکن کلیدی خود مواجه شده و سرمربی تیم آبادانی در تلاش است با برگزاری بازی‌های دوستانه در تعطیلات پیش‌رو بازیکنان جایگزین را با دیگر بازیکنان هماهنگ کند تا تیم در هفته‌های باقی‌مانده لیگ برتر ارائه‌گر بازی‌های بهتری در برابر حریفان باشد و در نهایت نتایج بهتری بگیرد.
 
دیدار مدیرعامل نفت MIS با دبیرکل فدراسیون
ظهر دیروز محمد نظری مدیرعامل و مصطفی سلیمانی معاون ورزشی باشگاه نفت مسجدسلیمان با منصور قنبرزاده سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال دیدار کردند. در این ملاقات دوستانه طرفین در خصوص ادامه مسابقات فصل جاری لیگ برتر و موارد مختلف در ارتباط با این رقابت‌ها به گفت‌و‌گو پرداختند. در پایان این دیدار نظری مدیرعامل نفت مسجدسلیمان ضمن تشکر از منصور قنبرزاده برای تیم ملی ایران در شروع مجدد مسابقات انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر آرزوی موفقیت کرد.
 
معاون حقوقی باشگاه تراکتور منصوب شد
باشگاه تراکتور از انتصاب معاون حقوقی جدید این باشگاه خبر داد. اسماعیل گودرزی که پیش از این هم سابقه همکاری با باشگاه را داشت، بار دیگر به‌عنوان معاون حقوقی باشگاه تراکتور منصوب شد. رئیس هیأت‌مدیره باشگاه تراکتور طی حکمی اسماعیل گودرزی را به‌عنوان معاون حقوقی منصوب کرد. گودرزی وکیل دادگستری بوده و سابقه‌ای 20 ساله در امور حقوقی دارد و همچنین به امور حقوقی فوتبال هم مسلط است.
 
دوری ۵ تا ۶ ماهه کاپیتان آلومینیوم
میثم مجیدی مدافع و کاپیتان آلومینیوم اراک در تمرین دوشنبه این تیم از ناحیه استخوان نازک‌نی با مصدومیتی شدید مواجه شد. مجیدی که برای زدن توپ به هوا پریده بود هنگام فرود آمدن به زمین با شکستگی از ناحیه استخوان نازک‌نی مواجه شد. محسن ربیع‌خواه هافبک آلومینیوم اراک هم با این مصدومیت مواجه شده بود و در چند ماه گذشته، بازی‌های زیادی را در لیگ برتر از دست داد. مجیدی با این مصدومیت پنج تا شش ماه از میادین فوتبال دور خواهد ماند و با این شرایط بازی‌های فصل جاری را هم از دست می‌دهد. ربیع‌خواه اما به شرایط بازی نزدیک شده و بعد از تعطیلات لیگ برتر و شروع مجدد بازی‌ها می‌تواند در لیگ به میدان برود.
 
لیگ ‌برتر فوتسال زنان
جشن قهرمانی در اهواز
در هفته پایانی لیگ ‌برتر فوتسال زنان دو تیم سایپا و پالایش نفت آبادان رقابت حساس و سرنوشت‌سازی برابر حریفان خود دارند. هفته ششم و پایانی مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال زنان امروز (چهارشنبه) برگزار می‌شود که سایپا در خوزستان به مصاف حفاری اهواز می‌رود و پالایش نفت آبادان هم مقابل هیأت خراسان‌رضوی قرار می‌گیرد. سایپا با سه امتیازی که هفته گذشته بعد از پیروزی برابر پالایش نفت آبادان کسب کرد با 12 امتیاز صدرنشین است و با پیروزی در بازی امروز، قهرمان می‌شود. پالایش نفت آبادان هم با 10 امتیاز در صورت پیروزی برابر هیأت خراسان‌رضوی و شکست سایپا می‌تواند قهرمانی را به خود اختصاص دهد. هیأت خراسان‌رضوی و حفاری اهواز هم با 6 و یک امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند.
 
تورنمنت چهارجانبه مشهد به میزبانی شاگردان رحمتی
با توجه به تعطیلی مسابقات لیگ برتر به‌خاطر مسابقات تیم ملی در مرحله مقدماتی جام‌جهانی، تیم‌های مختلف برنامه‌های خاصی را برای حفظ آمادگی بازیکنان در نظر گرفته‌اند. در همین راستا پیشنهادی برای برگزاری یک تورنمنت چهارجانبه در شهر مشهد و به میزبانی تیم پدیده مطرح شده که تاریخ پیشنهادی آن از 22 تا 26 خرداد است.
تیم‌های گل‌گهر سیرجان، ذوب‌آهن اصفهان و پیکان تهران، میهمانان احتمالی این تورنمنت هستند و باید دید تصمیم نهایی هر کدام از این باشگاه‌ها برای شرکت در این مسابقات چیست.

Page Generated in 0.0055 sec