printlogo


کد خبر: 230307تاریخ: 1400/3/12 00:00
پرسپولیس یا سپاهان قهرمان می‌شوند
نقی‌زاده: لیورپول هــمهفت گـــل از آستون‌ویلا خورد
همه می‌دانیم پرسپولیس در حال حاضر یکی از بهترین تیم‌های ایران و آسیاست. من مطمئنم بازی با پرسپولیس، بازی زیبایی خواهد شد و ما هم برای کسب سه امتیاز همه تلاش‌مان را به کار می‌گیریم

گفت و گو
جعفر برزگر   
 
مس رفسنجان که در فصل جدید به تیم‌های لیگ برتری اضافه شد لیگ را اصلاً خوب شروع نکرد، به‌طوری که آنها از پنج بازی ابتدایی‌شان فقط دو امتیاز به دست آوردند. اما هرچه  به نیمه دوم نیم‌فصل اول نزدیک شدیم این تیم شکل بهتری گرفت و در نهایت از پنج بازی انتهایی صاحب چهار پیروزی و یک تساوی شدند و همین 13 امتیاز باعث صعود قابل توجه‌شان در جدول شد. اما در نیم‌فصل دوم شرایط برای‌شان تغییر کرد و امروز می‌بینیم که از هشت بازی، شش امتیاز به دست آورده و نکته مهم‌تر اینکه فقط سه گل زده‌اند که عجیب است. میثم نقی‌زاده هافبک باتجربه مسی‌ها مدعی است فرسایشی بودن لیگ یکی از دلایل افت محسوس بعضی تیم‌ها شده است. نقی‌زاده دو تیم صدر جدول را شانس‌های مسلم قهرمانی می‌داند.
 
نیم‌فصل اول را خیلی خوب به پایان رساندید، اما در نیم‌فصل دوم اینطور نبود.
 تیمی که سال اول به لیگ برتر صعود می‌کند، شرایط سختی دارد و تلاش می‌کند در فصل اول در لیگ برتر بماند. باشگاه مس رفسنجان از لحاظ مدیریتی شرایط بسیار خوبی دارد و ما باید نتایج مطلوبی در ادامه مسابقات به دست بیاوریم. همه تلاش می‌کنیم در ادامه مسابقات نتایج خوبی کسب کنیم و در رده‌های بالایی جدول قرار بگیریم؛ هرچه بالاتر بهتر. واقعیتش را بخواهید ما بازیکنان و کادرفنی بسیار خوبی داریم اما همه می‌دانند امتیاز گرفتن در نیم‌فصل دوم برای تمام تیم‌ها سخت‌تر می‌شود. به نظرم تیم ما هم که فصل گذشته در لیگ یک بود تا امروز خوب نتیجه گرفته است.
لیگ امسال به‌دلیل کرونا و بازی‌های تیم ملی خیلی طولانی شده و این مسأله روی تیم‌ها تأثیر زیادی داشته.
 بله، متأسفانه همانطور که گفتید لیگ خیلی طولانی شده و همین مهم باعث مصدومیت بازیکنان می‌شود و می‌بینیم این اتفاق افتاده و تعدادی از دوستان ما دچار پارگی رباط و مصدومیت‌های دیگر شده‌اند. وقتی لیگ تعطیل می‌شود بازیکنان مجبورند بدنسازی انجام دهند و فشار تمرینات، کار را برای‌شان سخت می‌کند. ما هم این روزها با تمرینات منظم و بازی‌های تدارکاتی خودمان را در شرایط مسابقه حفظ می‌کنیم.
چرا در هفته‌های اخیر نتایج ضعیفی را به دست آوردید؟
 شاید ما بدشانس بودیم. چون خوب بازی می‌کنیم اما در زدن ضربات آخر کم‌دقت هستیم. در بعضی از بازی‌ها به‌هیچ‌وجه شایسته باخت نبودیم. الان هم هفت بازی و 21 امتیاز باقی مانده که به امید خدا و تلاش اعضای تیم می‌توانیم جایگاه بهتری را در پایان فصل به دست آوریم.
در بازی آخر مقابل سپاهان باخت تلخی را تجربه کردید و به نظرم این سنگین‌ترین باخت شما در لیگ امسال بود.
 ما مقابل تیم خوب سپاهان با یک گل جلو افتادیم اما به یکباره تمرکز تیمی ما به‌هم خورد و در همان نیمه اول چهار گل دریافت کردیم و در نهایت با نتیجه ۵ بر یک بازی را باختیم. متأسفانه بعد از بازی حرف و حدیث‌های زیادی به وجود آمد و بعضی‌ها از تبانی صحبت کردند که من قسم می‌خورم بازیکنان و مربیان ما یکی از باشرافت‌ترین‌ها هستند. بازیکنان ما در تمام بازی‌ها برای پیروزی نهایت تلاش‌شان را می‌کنند. فوتبال همین است و شما دیدید لیورپول هم در لیگ برتر انگلستان هفت گل خورد.
چه تیمی قهرمان لیگ می‌شود؟
 با اینکه بازی‌های زیادی باقی مانده و شاید از الان پیش‌بینی کردن کار صحیح و منطقی نباشد، اما به جدول که نگاه کنیم تیم‌های مدعی مشخص هستند. به نظر من دو تیم پرسپولیس و سپاهان شانس‌های مسلم قهرمانی هستند.
اتفاقاً در شروع مجدد لیگ، بعد از بازی‌های تیم ملی باید با پرسپولیس بازی کنید؟
 همه می‌دانیم پرسپولیس در حال حاضر یکی از بهترین تیم‌های ایران و آسیاست. من مطمئنم بازی زیبایی خواهد شد و ما هم برای کسب سه امتیاز همه تلاش‌مان را به کار می‌گیریم.
به تیم ملی اشاره کردیم و بازی‌های حساسی که پیش‌رو دارد. چه نتایجی را برای تیم کشورمان پیش‌بینی می‌کنید؟
 متأسفانه میزبانی را به ناحق از ما گرفتند و باید در بحرین بازی کنیم. از طرفی در زمان ویلموتس هم امتیازهای باارزشی را مقابل عراق و بحرین از دست دادیم. البته همیشه ثابت کرده‌ایم مرد روزهای سخت هستیم و با توجه به اینکه بازیکنان ما به‌مراتب از نظر فنی بهتر از حریفان‌شان هستند من شخصاً خیلی امیدوارم از این گروه صعود کنیم. اگر نتوانیم صعود کنیم، یک نسل باارزش از بازیکنان ما می‌سوزند.
 

Page Generated in 0.0060 sec