printlogo


کد خبر: 230300تاریخ: 1400/3/12 00:00
نقل قول

سخنگوی فدراسیون فوتبال عراق:
سهمیه دوم را برای ایران یا بحرین می‌گذاریم
کمیته عادی‌سازی فدراسیون فوتبال عراق گفت که تیم ملی این کشور به سطح مطلوب و آمادگی کامل رسیده و با تمام قدرت برای کسب سهمیه صعود در بحرین حاضر می‌شود.
یوسف فعل مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و سخنگوی فدراسیون فوتبال عراق گفت: «تیم ملی عراق به سطح مطلوب و آمادگی کامل رسیده و با تمام قدرت برای کسب سهمیه صعود راهی بحرین می‌شود. هدف ما کسب 6 امتیاز از سه بازی باقیمانده همچنین قطعی کردن صدرنشینی در گروه است تا صعود خودمان را به عنوان تیم اول مسجل کنیم و سهمیه عنوان دوم گروه را برای یکی از دو تیم ایران یا بحرین باقی بگذاریم.»
 
 
مشکل اصلی عراق از دید سرمربی نپال
عبدالله المطیری سرمربی تیم ملی نپال در خصوص شکست 6 بر 2 تیمش مقابل عراق گفت: «عراق یک تیم قدرتمند و شایسته است اما در مرحله مقدماتی جام جهانی کار آسانی نخواهد داشت. کاتانس باید برخی از مشکلات و نقاط ضعف تیمش را حل کند که اصلی‌ترین آنها خودداری از تکروی و توجه به بازی گروهی است. در واقع این مشکل اصلی عراق است.»
او تأکید کرد: «شرایط با بازی‌های قبلی متفاوت شده و هنگ‌کنگ تیم آسان گذشته نیست. آنها 9 بازیکن خارجی جدید به فهرست خودشان اضافه کرده‌اند، کامبوج تغییراتی در کادرفنی داشته و مثل بازی رفت ظاهر نمی‌شود. عراق برای صعود از این مرحله باید تلاش زیادی کند و با تمرکز در بازی‌های خودش ظاهر شود.»
سرمربی تیم ملی نپال گفت: «صفا هادی هافبک شماره 7 عراق یک بازیکن فوق‌العاده است. او می‌تواند در میانه زمین تفاوت‌ها را رقم بزند و به تیمش کمک کند. این هافبک استعدادها و توانمندی‌های فردی خاصی دارد و آرزو می‌کردم بازیکنی در این حد در تیم ملی نپال داشتیم. من به فوتبال عراق علاقه زیادی دارم و امیدوارم روزی بتوانم در باشگاه الزورا این کشور فعالیت کنم.»

 


Page Generated in 0.0061 sec