printlogo


کد خبر: 230298تاریخ: 1400/3/12 00:00
توضیحات اسکوچیچ درباره شیوه آماده‌سازی‌اش برای تیم ملی:
نیاز نبود با بازی تدارکاتی، فشار را افزایش دهیم

 تیم ملی فوتبال ایران در منامه بحرین، برای رویارویی با هنگ‌کنگ آماده می‌شود. دراگان اسکوچیچ که از اردوی کیش راضی به نظر می‌رسد، در مصاحبه‌ای از ایده‌ها و سیستم‌های جدیدی که در این مدت دنبال می‌کرده می‌گوید. گویی او بیشتر از هر چیز به دنبال غافلگیر کردن رقبایش در دور برگشت مسابقات مقدماتی جام جهانی است: «روزهای خوبی را گذراندیم و ایده‌ها و سیستم‌های جدیدی را دنبال کردیم. ما مصدومیت جدی نداشتیم و خود را برای بازی‌های حساس در بحرین آماده می‌کنیم.»
او درباره جدایی یک روزه محمدرضا اخباری از اعضای این تیم و پیوستن او به اردوی تراکتور توضیح می‌دهد: «خیلی‌ها هستند که تلاش می‌کنند این موضوع را بزرگ و بغرنج جلوه بدهند. روزهای گذشته فیفادی نبود و ما فقط می‌توانستیم بازیکنانی از باشگاه‌ها قرض کنیم تا آنها را در اردوی تیم ملی داشته باشیم.»
اسکوچیچ راجع به اینکه تیمش بدون دیدار تدارکاتی در اردوی جاری به مصاف حریفان خود می‌رود، می‌گوید: «ما بر خلاف سایر تیم‌ها، چهار بازی در بحرین داریم و منطقی نبود در این شرایط آب و هوایی، بازی اضافه‌ای داشته باشیم. این موضوع به دلیل خستگی بازیکنان بود و ارتباطی به فدراسیون فوتبال نداشت. ما یک بازی بیشتر از سایر تیم‌های گروه داریم و نیاز نبود فشار را روی خودمان افزایش دهیم.»
«هر کاری از دست‌مان برمی‌آمد، انجام دادیم و همچنان تلاش می‌کنیم.» اسکوچیچ با بیان این جمله به مشکلاتی اشاره می‌کند که پیش روی تیم ملی قرار داشته و دارد: «مشکلاتی وجود داشت، اما تمرکز خود را روی کارمان حفظ کردیم و افراد زیادی از ما حمایت می‌کنند. به خاطر آنها با انرژی کامل در بحرین حاضر می‌شویم و تیم خیلی خوبی داریم. به همه قول می‌دهم بازی‌های خیلی خوبی از تیم ملی خواهند دید. نمی‌توانیم در ورزشگاه در کنار مردم باشیم، اما همه شما مردم در تلویزیون همراه ما هستید و از ما حمایت می‌کنید. قول می‌دهم با ارائه بهترین عملکرد به ایران بازمی‌گردیم.»
 

Page Generated in 0.0059 sec