printlogo


کد خبر: 229879تاریخ: 1400/3/4 00:00
در چنین روزی ۴ خرداد ۱۳۸۱
چه کسی نخستین قهرمان لیگ برتر می‌شود؟

نخستین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های ایران روز سه‌شنبه هفته جاری به کار خود پایان می‌دهد تا چهره قهرمان مشخص شود. در فاصله یک هفته به پایان این رقابت‌ها، تیم استقلال با 48 امتیــاز صدرنشین است و پرسپولیس با 46 امتیاز در مکان دوم جدول رده‌‌بندی قـــرار دارد. استقلال روز سه‌شنبه در انزلی بـــا ملوان پیکار می‌کند و پرسپولیس همزمان با این دیدار، میزبان فجر سپاسـی شیراز خواهد بود. علی پروین و منصور پورحیدری مربیان پرسپولیس و استقلال روز شنبــه در گفت وگویی با خبرنگار ایرنا، دیدگاه‌های خود را در خصوص پیکارهای آخریـن روز بیان کردند. پروین گفت: «پرسپولیس در شرایطی به مصاف فجر سپاسی می‌رود که چنـد بازیکن مصدوم مثل حمید استیلی، اسماعیل حلالی، سهراب انتظـاری و داود فنایی دارد. البته رضا جباری تا حدودی از آسیب‌دیدگی رهایی یافته و ممکن است به بازی حساس روز سه‌شنبه برسد.»
وی در پایان گفت: «ما راهی به غیر از پیروزی بر حریف نداریم و بــرای این دیدار برنامه‌ریزی کرده‌ایم.»
منصور پورحیدری گفت: «در دیدار سه شنبه، نباید به اما و اگرها دلخوش کنیم بلکه باید تکلیف خود را به دست خودمان روشن کنیم.»
وی افزود: «احمد مؤمن‌زاده، محمد خرمگاه و سهراب بختیـاری‌زاده دو اخطاره هستند اما مصدومیت مهدی هاشمی نسب بهتر شده و احتمال دارد ایــــن بازیکن به دیدار با ملوان برسد.»
سرمربی استقلال در پایان گفت: «ما برای قهرمانی، محکوم به پیـــروزی هستیم و باید هرچه در توان داریم در ورزشگاه تختی انزلی به نمایش بگذاریم تا به سه امتیاز لازم برسیم.» (ایران ورزشی: در پایان این تیم پرسپولیس بود که موفق به قهرمانی شد)
 

Page Generated in 0.0050 sec