printlogo


کد خبر: 229868تاریخ: 1400/3/4 00:00
بعد از جذب موسی مارگا
کار سخت الهلال برای جذب سرمربی پورتو

 
سران باشگاه الهلال عربستان که به تازگی شصت و دومین قهرمانی خود در لیگ عربستان را جشن گرفته‌اند، برای تقویت تیم خود دست به هراقدامی می‌زنند تا تیم‌شان را با قوای مناسب در بازی شهریورماه مقابل استقلال قرار دهند. الهلال که حریف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود کمتر از یک ماه پیش با موسی مارگا مهاجم تیم پورتو قرارداد رسمی امضا کرد. سران این باشگاه متمول سعودی در ازای پرداخت 20 میلیون دلار به مارگا او را برای مدت 3 سال به خدمت گرفتند. این باشگاه سعودی بعد از جذب مارگا سراغ تالیسکا،هافبک برزیلی تیم گوانژوی چین هم رفت و مذاکراتی با این بازیکن داشت ولی او در نهایت به النصر، رقیب الهلال پیوست.
 این مربی که در لیگ قهرمانان اروپا نیز عملکرد قابل دفاعی با تیم پورتو داشته مورد توجه سران باشگاه متمول سعودی است و الهلال به کنسیسائو اعلام کرده حاضر است در ازای جذب او مبلغ قابل توجهی بپردازد. با این حال الهلال کار خیلی سختی برای جذب این مربی دارد و گفته می‌شود او قرار است به زودی به عنوان سرمربی جدید ناپولی معرفی شود.
 الهلالی‌ها در شرایطی وارد نقل انتقالات شده‌اند و بازیکنان و مربیان بزرگی را مد نظر دارند که استقلال عملاً هیچ اقدامی در راستای تقویت خود انجام نداده است. حتی مشخص هم نیست فرهاد مجیدی در بازی شهریورماه به عنوان سرمربی روی نیمکت استقلال باشد و بود و نبود او در استقلال وابسته به نتایجی است که در جام حذفی و احتمالاً لیگ قهرمانان و بازی با همین تیم الهلال عربستان خواهد گرفت. بدون شک اگر مدیران استقلال دست بجنبانند و در راستای جذب بازیکنان جدید اقدام کنند لااقل این تیم با بنیه بیشتری قدم به بازی‌های آتی بخصوص مصاف با الهلال عربستان خواهد گذاشت. دیداری که به احتمال زیاد در یک کشور ثالث هم برگزار می‌شود و استقلالی‌ها از میزبانی در این مرحله محرومند.
 

Page Generated in 0.0062 sec