printlogo


کد خبر: 229861تاریخ: 1400/3/4 00:00
مصاحبه و خبر

علیرضا دبیر: نیاز واقعی کشتی
 ۱۱۴ میلیارد تومان است
 علیرضا دبیر در حاشیه دیدار محمد باقر نوبخت، معاون رئیس‌جمهور به همراه مسعود سلطانی‌فر و رضا صالحی امیری به خبر اختصاص ۳۰ میلیارد تومان به کشتی واکنش نشان داد. رئیس فدراسیون کشتی در این‌باره گفت: «نیاز واقعی کشتی در سال ۱۱۴ میلیارد تومان است. با این‌ حال نوبخت دستوری داد که باید پیگیری کرد. از صالحی امیری، نوبخت و سلطانی‌فر تشکر می‌کنم.» 
رئیس فدراسیون کشتی همچنین در ادامه با اشاره به حضور مسئولان سیاسی و ورزشی در اردوی تیم ملی گفت: «روحیه ورزشکاران خوب شده و اگر مردم خوشحال باشند و برای نظام اتفاق خوب بیفتد خوشحال می‌شوم. روزی روی تشک بودم و الان طور دیگر باید مردم را خوشحال کنم.»
 
 
حمایت هیأت رئیسه جودو
 از شکایت دوباره به CAS 
پس از شکایت مجدد فدراسیون جودو از فدراسیون جهانی به دلیل صدور حکم محرومیت ۴ ساله، اعضای هیأت رئیسه فدراسیون جودو، حمایت خود را از این موضوع اعلام کردند.
اولین نشست هیأت رئیسه فدراسیون جودو در سال ۱۴۰۰روز گذشته (دوشنبه سوم خردادماه) با حضور آرش میراسماعیلی و صدیقه کعبی‌زاده رئیس و دبیر فدراسیون جودو به میزبانی علی مویدی، رئیس ستاد قاچاق کالا و ارز و عضو هیأت رئیسه فدراسیون و همچنین رمضانعلی جلیلوند، میثم تمیمی، محمد بیرانوندی و سامان مدیری، اعضا هیأت رئیسه فدراسیون برگزار شد. امیر ساعد وکیل، وکیل پرونده جودو ایران در دادگاه حکمیت ورزش نیز در این جلسه حضور داشت.
میراسماعیلی در ابتدای این جلسه ضمن آرزوی موفقیت برای خانواده جودو در خصوص اعزام تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا، رأی کمیته انضباطی فدراسیون جهانی، فرآیند پیگیری اعتراض به رأی محرومیت و روند ساخت آکادمی ملی جودو صحبت کرد.
در ادامه این جلسه امیر ساعد وکیل، وکیل حقوقی فدراسیون جودو به جزئیات فرآیند اعتراض فدراسیون به رأی صادره کمیته انضباطی فدراسیون جهانی جودو و طرح شکایت در دادگاه حکمیت ورزش پرداخت و به سؤالات اعضا هیأت رئیسه در این خصوص پاسخ داد. در ادامه جلسه مدیری، خزانه‌دار فدراسیون گزارشی، عملکرد مالی سال ۹۹ را ارائه کرد.
دبیر فدراسیون نیز گزارشی از عملکرد کمیته‌ها، طرح آیین‌نامه‌های کمیته فرهنگی‌ و نحوه فعالیت سبک‌های دفاع شخصی، گزارشی از دومین مرحله کمک مومنانه فدراسیون جودو در اختیار اعضا هیأت رئیسه قرار داد.
در پایان جلسه نیز، اعضا هیأت رئیسه با استماع گزارش از فرآیند پیگیری اعتراض در دادگاه حکمیت ورزش، ضمن اعلام حمایت قاطع از تصمیمات رئیس فدراسیون در این خصوص، خواستار پیگیری فدراسیون جودو تا احقاق حق جامعه بزرگ جودوی کشور شدند.

 


Page Generated in 0.0054 sec