printlogo


کد خبر: 229859تاریخ: 1400/3/4 00:00
سلطانی‌فر: از لحاظ تعداد سهمیه می‌توانیم رکورد شکنی کنیم
ورزشکاران با ما تعارف ندارند

 
وزیر ورزش و جوانان می گوید در بازی‌های المپیک توکیو از لحاظ کسب سهمیه می‌توانیم رکوردشکنی ‌کنیم و هنوز مسابقاتی پیش رو هست تا بتوان سهمیه گرفت. مسعود سلطانی‌فر در  نشست نوبخت با رؤسای فدراسیون‌های المپیکی به شرایط خاص المپیک پیش رو اشاره کرد و گفت: «در آستانه برگزاری بزرگترین آوردگاه ورزشی جهان قرار داریم و امیدواریم ورزشکاران ما بتوانند بهترین نتیجه را کسب کنند. به خاطر شیوع ویروس کرونا در جهان، المپیک با یک سال تأخیر برگزار می‌شود. امیدوار هستیم با وجود محدودیت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی که همچنان وجود دارد این مسابقات دو ماه دیگر برگزار شود.»
او ادامه داد: «یک فرق عمده‌ای که این بازی‌ها با دیگر رویدادهای جهان دارد، این است که  نخبه‌ترین و زبده‌ترین ورزشکاران جهان در رویداد المپیک حاضر می‌شوند. آنهایی که بهترین نتیجه و رکورد را کسب می‌کنند می‌توانند در المپیک حاضر شوند. المپیک محل و آوردگاه بهترین‌های دنیا است. اتفاقی که در این دوره از  المپیک در حال رخ دادن است، اینکه کاروان ایران از لحاظ کسب سهمیه می‌تواند رکوردشکنی کند و با توجه به مسابقاتی که در پیش‌رو داریم تعداد سهمیه‌های ما افزایش خواهد داشت. رؤسای فدراسیون‌ها و ورزشکاران ما تلاش زیادی کرده‌اند تا بتوانند این سهمیه‌ها را به دست آورند.»
سلطانی‌فر در مورد مشکلات ورزشکاران نیز گفت: «ورزشکار ما با کسی تعارف ندارد و اگر مشکلی داشته باشد به گوش مقام مسئول می‌رساند و همانطور که مشکلات کشتی‌گیران و این فدراسیون با پیگیری‌ها حل شد، مشکلات دیگر فدراسیون‌ها و ورزشکاران را نیز حل خواهیم کرد. مجموعه آزادی نیازمند پشتیبانی و تأمین اعتبار است تا بتوانیم کمبودها و مشکلاتی که این مجموعه دارد را حل کنیم.»
سلطانی‌فر در ادامه به بازسازی مجموعه ورزشی آزادی نیز اشاره کرد: «ما در این چند سال با همگرایی و وفاق، ورزش ایران را مدیریت کردیم. در این جلسه نکات خوبی توسط فدراسیون‌های المپیکی مطرح شد. سازمان برنامه‌ریزی و بودجه در حدی که توان داشت نیازهای ما را برطرف کرد. امیدوارم با همفکری که با کمیته ملی المپیک داریم و با پشتیبانی مجموعه دولت دستاورد خوبی در المپیک داشته باشیم.»

Page Generated in 0.0054 sec