printlogo


کد خبر: 229858تاریخ: 1400/3/4 00:00
صالحی امیری: دبیر مدیر توانایی است
باید دولت به کمک کشتی بیاید

رئیس کمیته ملی المپیک که مدتی قبل اظهارات تندی در مواجهه با رئیس فدراسیون کشتی داشت، همراه نوبخت در فدراسیون کشتی حاضر شد و به تمجید از این رشته پرداخت.
سیدرضا صالحی امیری در جریان بازدید نوبخت از اردوی تیم‌های ملی کشتی با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: «سالروز آزادسازی خرمشهر که نماد مقاومت و غرور ملی برای ایرانیان است را تبریک می‌گویم.»
او ادامه داد: «حضور نوبخت به دعوت فدراسیون کشتی بود تا او در فرآیند تحولات کشتی قرار بگیرد. دبیر از جنس کشتی است و با تمام زوایای آن آشناست، او مدیر توانایی است و تلاش می‌کند تا کشتی همچنان پرچمدار باشد.»
صالحی امیری با بیان اینکه کشتی امید ما در المپیک است، گفت: «حمایت از کشتی همراه با درخشش در توکیو است و باید دولت و اسپانسرها نیز به کمک کشتی بیایند.»
رئیس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه کمک به کشتی از طریق چهار منبع انجام شده، ادامه داد: «کمیته ملی المپیک یکی از این منابع است و یکی هم وزارت ورزش است، نوبخت هم تعهد ٣٠ میلیارد تومانی داده است و اسپانسرها هم منبع چهارم هستند. جمع‌بندی این بود که نظام، دولت، کمیته و وزارت پشتوانه کشتی برای درخشش در جهان و المپیک هستند. باور دارم کشتی مانند سایر ادوار خواهد درخشید.»
او گفت: «دبیر روزی را پیش‌بینی می‌کند که کشتی ۸ مدال را خواهد آورد و باید آن روز را جشن بگیریم.» صالحی امیری با بیان اینکه نوع نگاه ما معامله‌گرانه نیست، ادامه داد: «وظیفه ما حمایت و وظیفه فدراسیون تلاش است. کمیته، وزارت و دولت هیچ پیش شرطی برای حمایت ندارند. هر نتیجه‌ای حاصل شود برای ما ارزشمند است.»
صالحی امیری حرف‌هایش را در حاشیه دیدار با نوبخت از فدراسیون کشتی اینطور به پایان برد: «همه فدراسیون‌ها در اردوی داخلی و خارجی هستند. کشتی را امروز جداگانه بازدید کردیم و ۱۴ رئیس فدراسیون هم جلسه مشترک با نوبخت برای حل مشکلات داشتند. باور دارم ورزش مرداد ماه کام ملت را شیرین خواهد کرد.»

Page Generated in 0.0048 sec