printlogo


کد خبر: 229855تاریخ: 1400/3/4 00:00
خبر

اختلاف نظر درباره زمان برگزاری لیگ فوتسال!
در حالی که زمزمه‌هایی از آغاز لیگ برتر فوتسال از اواسط مرداد به گوش می‌رسد باشگاه‌ها با این قضیه مخالف هستند. هر دوره و در آستانه جام جهانی این بحث مطرح است که لیگ برتر فوتسال چه زمانی برگزار شود، قبل از این رقابت‌ها یا بعد از آن. با توجه به اینکه در تقویم فیفا این مسابقات در شهریور و مهر قرار دارد به نوعی با لیگ برتر ایران تلاقی دارد. معمولاً مدیران اصرار دارند بازی‌های لیگ بعد از جام جهانی برگزار شود تا با توجه به تعطیلی یکی، دو ماهه بازی‌ها، هزینه اضافه به باشگاه تحمیل نشود بخصوص این دوره که به دلیل کرونا بازی‌ها به تازگی تمام شده و شروع رقابت‌ها از اواسط مرداد هزینه زیادی را به باشگاه‌ها تحمیل می‌کند. با این حال بازیکنان عقیده دارند باید تکلیف آنها پیش از جام جهانی مشخص شده و تیم باشگاهی خود را بدانند. کادرفنی تیم ملی هم اصرار زیادی به این اتفاق دارد و معتقد است اگر بازیکنان تیم باشگاهی خود را مشخص کنند با تمام تمرکز و توان در جام جهانی شرکت می‌کنند و دغدغه فکری نخواهند داشت. قرار است ناظم‌الشریعه به زودی برنامه‌های خود را در اختیار سازمان لیگ فوتسال قرار دهد و در جلسه‌ای در مورد زمان شروع لیگ تصمیم‌گیری شود.
 
جریمه نقدی ذوب‌آهن
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، رأی دیدار تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن اصفهان را اعلام کرد که طبق آن، تیم ذوب‌آهن اصفهان به دلیل تخلف سوءرفتار تیمی (پنج کارت زرد) طبق ماده 58 مقررات انضباطی، به پرداخت مبلغ 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
  
پاداش تراکتور‌ی‌ها پرداخت شد
بازیکنان و اعضای کادرفنی تراکتور پاداش‌های معوقه خود را دریافت کردند. مالک و مدیریت این باشگاه 2 روز قبل پاداش معوقه بازیکنان این تیم برای رقابت‌های لیگ برتر و همچنین صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را به بازیکنان و اعضای کادرفنی پرداخت کرد تا آنها با روحیه‌ای مضاعف برای ادامه مسابقات آماده شوند. این در شرایطی است که بازیکنان تراکتور حدود دو هفته قبل با انتشار استوری مشترک اعتراض‌شان را به شرایط مالی خود اعلام کردند.
 

Page Generated in 0.0052 sec