printlogo


کد خبر: 229854تاریخ: 1400/3/4 00:00
خبر

تکذیب استعفای مدیرعامل مس رفسنجان
تیم‌های سپاهان و مس رفسنجان در هفته بیست‌وسوم لیگ‌برتر، مقابل هم قرار گرفتند و این بازی با نتیجه ۵ بر یک به سود زردپوشان اصفهانی به پایان رسید. یک روز بعد از این بازی در ۲۷ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰، باشگاه مس رفسنجان به خاطر عملکرد ضعیف فنی، کاهش ۱۰ درصدی از قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبالش را تصویب کرد. این در حالی بود که بعضی نتیجه سپاهان و مس را مشکوک می‌دانستند اما مسئولان و کادرفنی مس رفسنجان در همان روزها به شدت این موضوع را تکذیب کردند. در همین راستا بعضی گمانه‌زنی‌ها حاکی از استعفای مجید زیندینی مدیرعامل مس رفسنجان در واکنش به موضوع تبانی حکایت داشت؛ با این همه بررسی‌ها حکایت از موضوعی دیگر دارد. بیشتر مدیران، کادرفنی و اعضای مس رفسنجان فعلاً به واسطه دوری از حواشی ترجیح داده‌اند، شماره‌های تماس خود را از دسترس خارج یا از رسانه‌ها دوری کنند. آنها در سکوت خبری مشغول مقدمات برگزاری اردو هستند تا در وقفه یک ماهه لیگ‌برتر با مشکل روبه‌رو نشوند. به ویژه که مس رفسنجان در هفته بیست ‌و چهارم لیگ برتر، باید به مصاف پرسپولیس برود و تاریخ برگزاری این مسابقه هنوز مشخص نیست. زیندینی ۲۹ اردیبهشت سال جاری به همراه هیأت مدیره باشگاه مس رفسنجان در نشست مشترک با امام جمعه رفسنجان هم حضور داشت.
 
 
عصبانیت منصوریان از بی‌توجهی‌ها
با وجود اینکه تمرینات تیم آلومینیوم اراک با نظر کادر فنی تعطیل بود تا بازیکنان به استراحت بپردازند اما پس از اتفاقی که در ورزشگاه امام خمینی (ره) رخ داد و باعث آسیب دیدن جدی چمن ورزشگاه خانگی آلومینیوم شد، علیرضا منصوریان برگزاری تمرینات تیم را تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآورد. او این اقدام را توهین و بی‌توجهی به باشگاه می‌داند و به همین خاطر اعلام کرده چهارشنبه هم تمرینات تیم آغاز نمی‌شود تا جلسه‌ای برای رفع مشکلات برگزار و تکلیف این مسائل توسط اداره ورزش و جوانان استان مرکزی مشخص شود. ورزشگاه امام 
خمینی (ره) اراک توسط اداره ورزش و جوانان مرکزی تحت اجاره هیأت دوومیدانی این استان قرار دارد و به همین خاطر برگزاری مسابقات دوومیدانی باعث آسیب‌دیدگی چمن این ورزشگاه شده. پیش از این هم پرداخت نشدن مطالبات پیمانکار باعث شد نورافکن‌های استادیوم باز شوند که آلومینیوم را برای میزبانی در بازی‌های خانگی دچار چالش کرده است.
 

Page Generated in 0.0053 sec