printlogo


کد خبر: 229849تاریخ: 1400/3/4 00:00
مصاحبه

آذری: تا بیرونم نکنند از فولاد نمی‌روم
به تازگی شایعه شده سعید آذری قرار است از مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان کنار گذاشته شود. آذری در واکنش به این شایعه می‌گوید: «من پستی نگذاشتم که بگویم برکنارم کردند. به شایعات هم گوش نمی‌دهم و با قدرت کارم را انجام می‌دهم. هر جا لازم باشد از حق و حقوق باشگاه فولاد دفاع خواهم کرد و گوشم بدهکار این حرف‌ها نیست. فقط بدانید تا من را از اینجا بیرون نکنند خودم نمی‌روم. وقتی در صفحه مجازی چیزی منتشر می‌کنم بدون برنامه نیست و قطعاً اهداف خاصی دارم. انتظار ندارم همه متوجه اهدافم شوند و هر کسی می‌تواند تحلیل خود را داشته باشد. اینکه چه تحلیلی روی صحبت‌ها و پست‌های اینستاگرامی می‌گذارند به توانمندی آن آدم‌ها برمی‌گردد. من کارم را انجام می‌دهم و در شرایط آرام به دنبال اهداف فولاد در پایان فصل هستم. در پایان فصل خیلی حرف‌ها را می‌توان گفت.» آذری با اشاره به اظهارات اخیر جواد نکونام که به خاطر اتفاقات فصل قبل ابراز نگرانی کرده بود، توضیح می‌دهد: «نگرانی نکونام به این دلیل است که فصل قبل ما را اذیت کردند. در شرایطی که می‌توانستیم نایب قهرمان شویم، در چند هفته آخر ۷ امتیاز ما را نابود کردند. امسال حواس‌مان به همه چیز هست و تمام اتفاقات را در حد توان رصد می‌کنیم. تا جایی که بتوانیم مبارزه می‌کنیم تا فولاد به جایگاه واقعی خودش برگردد.»
 
 
گردانی: ماشین هنوز نیفتاده و ما می‌جنگیم
حبیب گردانی مدافع باتجربه ماشین‌سازی امیدوار است تغییرات مالکیتی اخیر باعث بهتر شدن اوضاع این تیم شود: «امیدوارم این تغییرات مثبت باشد. همه دیدند ماشین‌سازی سختی‌های زیادی در این فصل کشیده است؛ هم باشگاه، هم هواداران و هم بازیکنان. امیدوارم مدیریت جدید بتواند جو روحی تیم را تغییر دهد تا ان‌شاءالله بتوانیم یک نتیجه خوب در پایان فصل کسب کنیم. با آمدن مالک جدید ان‌شاءالله همه چیز درست می‌شود. ایشان فوتبالی هستند و به دنبال کمک کردن به فوتبال شهر تبریز هستند.» مدافع ماشین‌سازی در رابطه با اینکه در شرایط فعلی که تیمش در آستانه سقوط قرار دارد، جو تیم چگونه است، توضیح می‌دهد: « هیچ‌کدام از بازیکنان، مربیان و مدیران تیم اصلاً در این فکر نیستیم که تیم افتاده است. فرصت هست و می‌توانیم در لیگ برتر بمانیم. 8 بازی مانده و اینگونه نیست که بگوییم ماشین از الان افتاده است. بچه‌ها از تمام توان خود بهره می‌گیرند تا ماشین را در لیگ برتر نگه داریم. بازی‌های خوبی هم انجام می‌دهیم ولی در همان بازی نفت مسجدسلیمان هم بدشانسی آوردیم و هم یک پنالتی برای‌مان گرفته نشد. نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم ولی خواهش می‌کنم در این هفته‌های حساس داوری‌ها با دقت بالاتری انجام شود تا حقی از تیمی ضایع نشود.»
 
 
ابراهیمی: کسی از گل‌گهر انتظار سهمیه ندارد
علیرضا ابراهیمی مدافع میانی گل‌گهر سیرجان معتقد است عملکرد داور بازی برابر پدیده نقش مهمی در نتیجه این مسابقه داشته است: «نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم و به من هم ربطی ندارد ولی همین داور بازی با نساجی هم یک پنالتی علیه تیم ما گرفت. دوباره همین داور بازی ما را قضاوت کرد و بعد از اعتراض آقای قلعه‌نویی لب خط صحنه صددرصد پنالتی را برای ما نمی‌گیرد و اگر آن پنالتی را می‌گرفت که همه کارشناسان داوری هم تأیید کردند و خیلی هم پنالتی بود، روند بازی تغییر می‌کرد. حالا امیدوارم اشتباه داوری بوده باشد.» ابراهیمی در رابطه با شانس گل‌گهر برای کسب سهمیه می‌گوید: «از روز اول هم هدف ما کسب سهمیه بود و اگر یادتان باشد اوایل فصل هم صدر جدول بودیم و خودمان صدر را از دست دادیم. الان هم خدا را شکر بالای جدول هستیم و به همه هواداران تیم این قول را می‌دهم تمام سعی‌مان را برای کسب سهمیه انجام دهیم. مسلماً کسی توقع آسیا و رتبه‌های بالا را ندارد ولی این تفکر امیر قلعه‌نویی است که همه جا جام گرفته و دوست دارد امسال با گل‌گهر هم سهمیه آسیا را بگیرد.»
 

 


Page Generated in 0.0060 sec