printlogo


کد خبر: 229848تاریخ: 1400/3/4 00:00
خبر

سیزدهمین غیبت متوالی دروازه‌بان ایرانی
بیرانوند و آنتورپ در لیگ اروپا
تیم آنتورپ بدون حضور دروازه‌بان ایرانی خود مقابل اندرلخت به برتری رسید و سهمیه حضور در پلی‌آف لیگ اروپا را گرفت. بر همین اساس و در چارچوب مسابقات هفته ششم و پایانی فصل ۲۱-۲۰۲۰ گروه چمپیونشیپ ژوپیرلیگ بلژیک تیم فوتبال رویال آنتورپ در حالی که مثل دیدارهای اخیرش علیرضا بیرانوند را در ترکیب نداشت و روی نیمکت می‌دید، در بوسویل استادیوم مقابل تیم رده سومی اندرلخت قرار گرفت.
یاران بیرانوند برای کسب سهمیه حضور در پلی‌آف لیگ اروپا باید در دیدار مقابل اندرلخت که یک رتبه و یک امتیاز بیشتر از آنها داشت، به برتری می‌رسیدند تا یک رتبه بالاتر از حریف خود قرار بگیرند که توانستند با یک برد ارزشمند به این مهم دست یابند. پس از اینکه اندرلخت در دقیقه ۱۳ یک اخراجی داد، نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت اما سه دقیقه پس از شروع نیمه دوم رویال آنتورپ موفق شد گلزنی کند و با حفظ همین گل صاحب پیروزی خانگی شود.
تیم فوتبال رویال آنتورپ با کسب برتری یک بر صفر برابر اندرلخت ۳۵ امتیازی شد و فصل جاری ژوپیرلیگ بلژیک را با قرار گرفتن در رتبه سوم به پایان رساند تا به پلی‌آف فصل آینده لیگ اروپا هم برسد. علیرضا بیرانوند نیز در فصل ۲۱-۲۰۲۰ ژوپیر لیگ بلژیک فقط در ۱۰ مسابقه برای رویال آنتورپ به میدان رفت و در دیدار برابر اندرلخت برای سیزدهمین بازی پیاپی در ترکیب حضور نداشت.
 
 
آغاز اردوی تیم ملی از پنج خرداد
ناظم‌الشریعه 20 فوتسالیست را گلچین کرد
دومین اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال کشورمان از روز چهارشنبه پنجم خرداد ماه آغاز می‌شود و تا روز یکشنبه نهم خرداد ماه ادامه خواهد داشت. بر همین اساس محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان، 20 بازیکن را به اردو فراخواند. اسامی بازیکنان دعوت شده به شرح زیر است: سالار آقاپور از آذربایجان غربی، سپهر محمدی از اصفهان، علیرضا صمیمی از بوشهر، مهدی جاوید و محمدرضا سنگ سفیدی از تهران، علی ابراهیمی از خراسان رضوی، فرهاد توکلی و بهزاد عظیمی از خوزستان، محمد نجف زنگی از قزوین، اصغر حسن‌زاده و طاها نعمتیان از قم، میثم خیام و حمزه کدخدایی از کرمان، مسلم اولاد قباد از لرستان، سهیل حامدی، سعید احمد عباسی، حمیدرضا ره‌انجام و سینا پرکاس از مازندران، محمد شجری و رضا سپندار از مرکزی.
 
 
نوبخت: ضرورت داشت به فوتبال کمک کنیم
محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه دوشنبه در نشست مشترک با مدیران ورزش شرکت کرد. وی در پایان این نشست در جمع خبرنگاران حاضر شد و در خصوص کمک ۱۰ میلیارد تومانی دولت به فوتبال گفت: «با توجه به ضرورت‌هایی که وجود داشت و تیم ملی فوتبال مسابقات را در پیش داشت نمی‌توانستیم زمان را برای کمک مالی به این رشته تا این جلسه از دست بدهیم و کمک را انجام دادیم. این جلسه با رؤسای فدراسیون‌ها انجام شد و ان‌شاءالله بار دیگر که شما خبرنگاران را دیدم گزارشی از پشتیبانی مالی به فدراسیون ها و ورزشکاران ارائه می‌کنیم.»
 
 
بعد از ناظمی نوبت به فتحی رسید
قضاوت داور زن ایرانی برای دوئل انتخابی جام جهانی!
در شرایطی که گلاره ناظمی، زری فتحی و ابراهیم محرابی افشار از ایران به عنوان سه داور بین‌المللی برای قضاوت رقابت‌های انتخابی جام جهانی فوتسال مردان قاره آسیا انتخاب شده‌اند، زری فتحی اولین قضاوت خود را در این تورنمنت انجام داد و در جدال تیم‌های ملی ویتنام و لبنان در نقش داور اول مسابقه قضاوت کرد و قضاوت خوبی را هم پشت سر گذاشت. پیش از این گلاره ناظمی تجربه قضاوت در جام جهانی فوتسال مردان را هم به دست آورده بود و حالا زری فتحی در تجربه‌ای جدید برای خود توانست مسابقات انتخابی جام جهانی را قضاوت کند؛ این مسابقات با حضور تیم‌های عراق،  تایلند، ویتنام و لبنان از 30 اردیبهشت آغاز شده است.

 


Page Generated in 0.0062 sec