printlogo


کد خبر: 228608تاریخ: 1400/2/9 00:00
خبر کوتاه

 دعوت از نمایندگان ایران برای هندبال باشگاه‌های زنان آسیا
کنفدراسیون هندبال آسیا با ارسال نامه‌ای میترا نوری و کوبل بین‌المللی داوری بانوان کشورمان را به مسابقات باشگاه‌های زنان آسیا دعوت کرد. 
کنفدراسیون هندبال آسیا اعلام کرد پانزدهمین دوره رقابت‌های هندبال باشگاه‌های زنان آسیا از ۶ تا ۱۳ تیرماه در آلماتی قزاقستان برگزار می‌شود که تیم اشتادسازه به عنوان قهرمان لیگ هندبال بانوان کشورمان در این رقابت‌ها شرکت می‌کند. 
بر این اساس کنفدراسیون هندبال آسیا با ارسال نامه‌ای میترا نوری، عضو هیأت رئیسه فدراسیون هندبال را به عنوان عضو کمیته کنترل مسابقات هندبال باشگاه‌های زنان آسیا دعوت کرد. 
این کنفدراسیون همچنین از مرضیه قفلی و مژگان حسن‌زاده به عنوان کوبل بین‌المللی داوری بانوان جهت قضاوت در این رقابت‌ها رسماً دعوت کرد.
  
 
تأیید صلاحیت ۴ کاندیدای انتخابات دوچرخه سواری
زمان انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری هنوز مشخص نشده اما با اعلام نتایج تأیید صلاحیت‌ها، این موضوع نهایی شده که انتخابات این فدراسیون با حضور 4 کاندیدا برگزار می‌شود.
برای انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری ۱۶ نفر کاندیدا شدند که در مرحله اول، صلاحیت مدیریتی پنج نفر از آنها تأیید شد. 
از میان این پنج نفر، حامد جولایی انصراف داد و در نهایت صلاحیت چهار نفر توسط دستگاه‌های نظارتی مورد بررسی قرار گرفت که صلاحیت این چهار نفر هم تأیید شده است. 
عبدالرحمن قاسمی، سید‌رضا میر‌ابوطالبی، نوربخش عسکری و محمود رشیدی کاندیداهای ریاست فدراسیون دوچرخه سواری در مجمع انتخاباتی هستند که البته هنوز زمان برگزاری این مجمع اعلام نشده 
است. 
وزارت ورزش به خاطر شیوع کرونا هنوز مجوز برگزاری مجامع انتخاباتی را دریافت نکرده است.

Page Generated in 0.0050 sec