printlogo


کد خبر: 228600تاریخ: 1400/2/9 00:00
سرنخ‌های باشگاه از ارتباط مدیر برنامه یک بازیکن با کانال تلگرامی
جاسوس پرسپولیس کیست؟

در روزهایی که پرسپولیس در لیگ برتر به میدان می‌رفت یکی از سایت‌های ورزشی با تیتر ترکیب احتمالی پرسپولیس به 11 نفر احتمالی ارنج یحیی اشاره می‌کرد که هربار این ترکیب درست از آب درمی‌آمد. البته ظاهراً این سایت هم با مراجعه به یکی از کانال‌های تلگرامی و اینکه ترکیب احتمالی این کانال درست بوده هربار روز بازی از روی همان کانال ترکیب احتمالی را بازنشر می‌کرد و خوشحال بود که احتمالاتش هربار صددرصد درست از آب درمی‌آید.
ترکیب پرسپولیس بخصوص در هفته‌های اخیر با تغییراتی مواجه می‌شد و مثل دوران برانکو نبود که با توجه به محدودیت بازیکن و البته تفکرات این مربی تا حدود زیادی قابل حدس باشد.
تکرار این ماجرا و پرداختن رسانه‌های رسمی به اینکه ماجرا چیست و چگونه یک کانال تلگرامی هربار ساعت‌ها قبل از بازی ترکیب درست را منتشر می‌کند باشگاه را به صرافت انداخت تا این مسأله را پیگیری کند.
کادر فنی هم نسبت به این مسأله واکنش نشان داد و این کار را زشت دانست تا مدیریت باشگاه با یک کار پلیسی به‌دنبال رسیدن به منبع این ماجرا باشد.
گفته می‌شود یکی از بازیکنان پرسپولیس از طریق مدیر برنامه‌هایش اخبار ترکیب را به کانال مربوطه لو می‌دهد و ظاهراً مسئولان باشگاه به سرنخ‌هایی در این خصوص دست یافته‌اند، اما هنوز مشخص نیست جاسوس پرسپولیس کیست و با چه هدفی چنین کاری را می‌کند، هرچند اگر هم برای باشگاه مسجل شود بعید است در این باره خبری بیرون بیاید و باشگاه او را لو بدهد.
با این حال ظاهراً این کانال رسانه‌ای در بازی اخیر مقابل الوحده امارات ترکیب پرسپولیس را یک روز قبل از بازی به‌طور دقیق منتشر کرد تا رسانه‌های اماراتی نیز به آن دسترسی پیدا کنند. داستان وقتی پیچیده‌تر می‌شود که بدانیم این مسأله غیر از حاشیه‌سازی برای تیم و تحت تأثیر قرار دادن مسائل فنی، وارد بنگاه‌های شرط‌بندی فوتبال و در این حوزه هم داستان‌ساز می‌شود.
 

Page Generated in 0.0060 sec