printlogo


کد خبر: 228597تاریخ: 1400/2/9 00:00
لیگ قهرمانان

نعمتی: باید خوب تمام کنیم
سیامک نعمتی در نشست خبری پیش از بازی برگشت با الریان قطر درباره کیفیت لیگ قهرمانان گفت:‌ «فکر می‌کنم امسال کیفیت بازی‌ها نسبت به سال‌های قبل خیلی بالاتر بوده و اگر مسابقات گروه‌های دیگر را هم ببینید، کیفیت تیم‌ها خیلی خوب است. گروه ما هم شرایط خاصی داشت و از ابتدای مسابقات همت ما این بود که ابتدا از این گروه صعود کرده و مرحله به مرحله بگذریم تا به فینال برسیم و امسال قهرمانی را به دست آوریم.»
نعمتی ادامه داد: «مسابقات را خیلی خوب شروع کردیم و ان‌شاءالله بتوانیم مقابل الریان هم با تمام وجود در بازی حاضر شویم. همانگونه که این دیدارها را خیلی خوب شروع کردیم خیلی خوب هم تمام کنیم و برای مرحله بعدی آماده شویم.»
 
 
فریدون: دنبال بردیم
علی فریدون در نشست خبری قبل از بازی با پرسپولیس گفت: «در این مسابقه به‌دنبال بردی روحیه‌بخش هستیم تا در آستانه دیدار با الدحیل در نیمه‌نهایی «امیرکاپ» انگیزه خوبی به دست بیاوریم. این مسابقه در شرایط فعلی اهمیت زیادی برای بازیکنان دارد.»
وی در خصوص اینکه موفق شد دروازه گوای هند را باز کند، گفت: «به‌عنوان یک مهاجم، همیشه به‌دنبال گلزنی هستم. این کاری بود که مقابل گوا انجام دادم.»
بازیکن ایرانی‌الاصل الریان قطر ضمن تشکر از فدراسیون فوتبال و مردم هند بابت میزبانی گفت: «ما فقط روی تیم خودمان تمرکز می‌کنیم و تمرکزمان روی تیم‌های دیگر نیست. عملکرد ما  در سطح خوبی قرار داشت و به‌عنوان یک تیم بازی می‌کنیم. تنها نتوانستیم گل بزنیم و اگر در فوتبال گل نزنید، نمی‌توانید به پیروزی برسید.»
 
 
بلان: گروه دشواری داشتیم
لوران بلان در نشست خبری قبل از بازی با پرسپولیس گفت: «گروه دشواری داشتیم و پرسپولیس مدعی اصلی صعود از این گروه بود. الوحده و گوا هم بازی‌های قدرتمندی ارائه کردند. سطح بازی ما هم در دیدارهای گذشته خوب بود و فقط در زدن ضربات آخر و گلزنی مشکل داشتیم.»
وی با اشاره به عملکرد مهاجمان تیمش در پنج دیدار گذشته گفت: «ما دو گل به الوحده زدیم و مقابل گوا و پرسپولیس هم یک گل به ثمر رساندیم. 
تکرار می‌کنم که شرایط آب‌و‌هوایی اینجا برای بازیکنان در طول مسابقات بسیار سخت بود. در تمرین روز سه‌شنبه دیدم بازیکنان ما چقدر خسته شدند که نتیجه بازی کردن در این شرایط آب‌و‌هوایی دشوار است.»

Page Generated in 0.0057 sec