printlogo


کد خبر: 228594تاریخ: 1400/2/9 00:00
لژیونرها

انتقاد بزرگ از طارمی
مهدی بی‌دقت شده و توپ‌هایش را گل نمی‌کند!
تساوی پورتو مقابل موریرنزه این ایده را تقویت کرد که اسپورتینگ به احتمال فراوان قهرمان این فصل لیگ پرتغال خواهد شد و پورتو با طارمی دستش از جام خالی خواهد ماند.
در این رقابت تنها 5 بازی تا انتهای لیگ باقی مانده و اسپورتینگ با اختلاف 6 امتیازی نسبت به پورتو در صدر قرار دارد و باید دید آیا پورتو می‌تواند با بازگشتی عجیب به صدر جدول برسد و مقام قهرمانی را از آن خود کند؟ سایت گل پوینت در گزارشی به بررسی علت عدم پیروزی پورتو در مسابقات پرداخت و اظهار داشت که 2 مهاجم اصلی کونسیساو در زدن گل ناموفق هستند و موقعیت‌های زیادی از دست می‌دهند.
سایت آماری پرتغالی نوشت که طارمی و مارگا در نیم‌فصل دوم و اخیراً موقعیت‌های خیلی زیادی را از دست دادند و همین باعث شد تا پورتو نتواند در برخی بازی‌ها 3 امتیاز بازی را به دست آورد. مثلاً در همین بازی پورتو مقابل موریرنزه موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشت که بیشتر آنها توسط مارگا از دست رفت و مهدی طارمی نیز یک فرصت عالی را به هدر داد.
گل پوینت نوشت مهدی طارمی در دور اول رقابت‌های لیگ پرتغال از 8 موقعیت تنها 5 گل به ثمر رساند که این آمار در دور برگشت این رقابت کاهش یافت. مهدی طارمی از 13 موقعیت به دست آمده تنها 3 گل به ثمر رسانده و 10 توپ را از دست داده است.
ستاره ایرانی البته با 13 گل بهترین گلزن پورتو محسوب می‌شود و در جدول گلزنان لیگ پرتغال در رده سوم جای دارد.
البته گل پوینت در کنار طارمی از مارگا نیز انتقاد کرد و نوشت که مهاجم مالیایی مانند مهدی در 13 توپ اخیری که نصیبش شده تنها 2 گل زده است.
از هفته هجدهم تا هفته بیست و نهم پورتو در هر بازی بیش از 8/1 موقعیت داشته ولی تنها 23 درصد آنها به گل بدل شده است. این آمار در مقایسه با بنفیکا 34 درصد، اسپورتینگ 32 درصد و براگا 27 درصد گزارش شده است.
 
 
دل مهاجم ایرانی با تیم‌های روسی است
والنسیا یا آرسنال؛ سردار آزمون به کدام تیم می‌رود؟
سردار آزمون نه تنها به خاطر حضور در نوک خط حمله تیم ملی و بازی در جام جهانی 2018 بلکه به خاطر بازی‌هایی که با تیم‌های روسی در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده بازیکن شناخته شده‌ای به شمار می‌رود و همچنین گل‌هایی که در این مسابقات به ثمر رسانده؛ مثلاً بایرن مونیخ. به هر صورت برای اهالی فوتبال محرز شده باشگاه سویا به طور جدی خواهان به خدمت‌گیری سردار آزمون است و حتی پیشنهاد خود را رسمی کرده است. باشگاه سویا برای به خدمت‌گیری سردار آزمون 15 میلیون یورو به باشگاه زنیت خواهد پرداخت و دستمزدی که برای این بازیکن در نظر گرفته دارای آپشن‌های جذابی است.
همچنین سایت اسپورتس روسیه نوشته او در رادار باشگاه آرسنال انگلیس قرار دارد. تیمی که در لیگ برتر جزیره سکوی پرتاب بازیکنان جوان است و ایضاً رسانه‌های اسپانیایی نیز از خیز باشگاه والنسیا برای به خدمت گرفتن سردار آزمون خبر می‌دهند. در عین حال نباید فراموش کنیم زنیت به عنوان قهرمان لیگ برتر روسیه برای تداوم سیر صعودی و همچنین حضور بهتر در لیگ قهرمانان اروپا به نسبت دو فصل گذشته نیاز مبرمی به این مهاجم ایرانی دارد و شاید در روزهای آینده تصمیم به تمدید قرارداد این بازیکن ایرانی بگیرد. بر کسی پوشیده نیست در صورت حضور تأثیرگذار زنیت در لیگ قهرمانان اروپا این باشگاه با درآمدهای جنبی که خواهد داشت به راحتی به سود فروش سردار آزمون دست خواهد یافت در حالی که سردار آزمون را هم حفظ کرده است. به واقع ادامه حضور سردار آزمون در تیم زنیت و تمدید قرارداد با این باشگاه روسی هم اتفاق محتملی است بخصوص که این مهاجم در سال‌های اخیر به همه پیشنهاداتی که از سوی تیم‌های مطرح اروپایی دریافت کرده پاسخ منفی داده است.
از آنجا که باشگاه زنیت یک فصل دیگر با سردار آزمون قرارداد دارد تصمیم‌گیرنده اصلی در مورد این بازیکن است. در صورتی که باشگاه زنیت تصمیم به فروش سردار آزمون بگیرد این بازیکن به طور جدی باید روی پیشنهادات ارائه شده متمرکز شود و یکی از آنها را برای بازی برگزیند. فعلاً سردار آزمون و همچنین مدیران باشگاه روسی در این باره اظهار نظری نداشته‌اند اما پیش‌بینی می‌شود در روزهای آینده سماک سرمربی زنیت در این باره صحبت کند. او فصل گذشته در حالی که خیلی از رسانه‌های روسی صحبت از حضور سردار آزمون در تیم‌های متعدد اروپایی می‌کردند گفت قرار نیست سردار به تیم جدیدی ملحق شود وقتی در تمرین ما حضور دارد و مشغول آماده‌سازی است و در نهایت هم اینچنین شد و سردار در زنیت ماند و هم اکنون در حال کسب سومین قهرمانی در لیگ برتر روسیه و کسب عنوان آقای گلی است.
 

 


Page Generated in 0.0049 sec