printlogo


کد خبر: 228180تاریخ: 1400/2/1 00:00
وعده فرهاد، انگیزه قهرمانی رویای ستاره سوم

مازیار گیلکان
 
در بازی‌های اخیر استقلال در لیگ قهرمانان آسیا درخشش چند بازیکن آنچنان هیجان‌انگیز بود که فرهاد مجیدی را به وجد بیاورد و درباره قهرمانی تیمش حرف بزند. او از وعده بزرگی پرده برداشت و گفت تیمش برای جام قهرمانی آسیا بازی به بازی پیش می‌رود.
فرهاد شاید به عقیده عده‌ای زودهنگام از قهرمانی سخن گفته باشد اما حرف‌های او شجاعانه بود: «فکر می‌کنم الدحیل سخت‌ترین رقیب ما برای صدرنشینی در گروه باشد اما آنچه استقلال و هوادارانش می‌خواهند، این است که ما قهرمان لیگ آسیا شویم. من و بازیکنانم خود را برای این جام آماده کرده‌ایم. تلاش‌مان را می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم هواداران استقلال را خوشحال کنیم.»
استقلال از این آرزو دور نیست. تیم روزهای فوق‌العاده‌ای را پشت سر می‌گذارد و این می‌تواند برای هر مربی امیدوارکننده باشد و او را به دادن وعده‌های بزرگ خوشبین کند، چنانکه فرهاد مجیدی از این وعده قهرمانی ابایی ندارد و به زبان می‌آورد.
فرهاد مجیدی و همکارانش به خوبی استقلال را برای این جام آماده کرده‌اند. پیام این تیم در آسیا هم دریافت شده و دو بازی استقلال مقابل الاهلی و الشرطه این پیام را در خود داشت که استقلال برای جام به این مسابقات پا گذاشته است. همان آرزویی که فرهاد با خودش به استقلال آورد.
استقلال باید بازی به بازی پیش برود. چاره‌ای ندارد جز اینکه فعلاً به هر بازی مثل یک فینال نگاه کند و آرزویش را نیز دنبال خود بکشد.
آرزوی قهرمانی وقتی برآورده می‌شود که استقلال در بازی‌های سخت‌تر نیز بدرخشد. کار برای استقلال به زودی در لیگ قهرمانان آسیا سخت‌تر خواهد شد.
همین بازی با الدحیل می‌تواند برای استقلال یک مانع بلند باشد، مانعی که باید از آن پرید و به رویاها رسید. استقلال پرهای این پرواز را دارد. فقط باید متمرکز باشد.
در استقلال پتانسیل درخشیدن در لیگ قهرمانان آسیا را می‌بینیم. دور از ذهن نیست که استقلال در این جام بیشتر بدرخشد و رویای دیرینه خود را تحقق ببخشد. استقلال دنبال ستاره سوم است و چه چیزی برای استقلالی‌ها هیجان‌انگیزتر است؟
 

Page Generated in 0.0061 sec