printlogo


کد خبر: 228179تاریخ: 1400/2/1 00:00
طنزیم
از تهمت و بهتان تا اثبات

هومن جعفری

آقا شما می‌خواستید مورینیو را اخراج کنید، چرا می‌اندازید گردن سوپرلیگ؟ دندان روی جگر می‌گذاشتید، این فینال را پشت سر می‌گذاشتید بعد کله‌اش می‌کردید! دیگر چرا برای سوپرلیگ حرف و حدیث درست می‌کنید! الان این طرح بیفتد برای سال بعد، همه چیز با خوشی و خرمی تمام می‌شود غیر از وضعیت ‌این بیچاره!
*
همین چند وقت پیش بود که فضای مجازی پر شده بود از اشک‌های مهدوی‌کیا که آکادمی من پاک است و به من بهتان و دروغ می‌بندند و آبروی من را در خارج می‌برند و من هیچ بازیکن صغره سنی ندارم و الی آخر! بعد هم رسانه‌های جمعی نوشتند که چرا به او تهمت می‌زنید و فلان!
خبرش آمد که تخلف بازیکن این تیم محرز شده و قهرمانی در مسابقات نوجوانان تهران از تیم ایشون گرفته شده! حالا ببینید آن رسانه‌ها و خبرنگارانی که در باب احترام گذاشتن به اسطوره نقش سقراط حکیم را بازی می‌کردند، الان سکوت می‌کنند یا از بازیکن محبوب و اسطوره‌ای‌مان توضیح می‌خواهند؟ در طول مدتی که به صورت مشخص روی یک بازیکن خاص این تیم صحبت و بحث مطرح می‌شد، آقای مهدوی‌کیا نباید به عنوان مدیر و صاحب آکادمی خودش موضوع را دنبال می‌کرد؟ خودش نباید می‌آمد و این پرونده‌ها را می‌دید و زودتر از دیگران می‌فهمید که در تیمش بازیکن غیرمجاز دارد؟ بنشینی روی لایو گریه کنی که به من تهمت می‌زنند و بعد هم تهش ثابت شود که تهمت نبوده و درست بوده، بدتر نیست جناب کیا؟
 

Page Generated in 0.0065 sec