printlogo


کد خبر: 228167تاریخ: 1400/2/1 00:00
اردوگاه آبی

 شجاعیان به الدحیل رسید
 داریوش شجاعیان هافبک مصدوم استقلال است که به علت کشیدگی همسترینگ دو بازی اول تیمش در لیگ قهرمانان آسیا را از دست داده است. از این رو کادر پزشکی استقلال تلاش خود را به کار گرفته تا شجاعیان را به دیدار با الدحیل برساند. شجاعیان در تمرین روز گذشته استقلال نیز دقایقی کارهای گروهی را انجام داد. مسأله مهم درباره او این است که مصدومیتش برطرف شده اما از نظر بدنی چندان آماده نیست. در چنین شرایطی مشخص است که شجاعیان می‌تواند استقلال را مقابل الدحیل همراهی کند اما با توجه به شرایطی که دارد در ترکیب اصلی آبی‌پوشان نیست و باید دید در بین تعویضی‌ها حضور خواهد داشت یا خیر. از طرفی کادر فنی استقلال هم نمی‌خواهد درباره شجاعیان ریسک کند تا مبادا مصدومیتش تشدید شود و دیدارهای بعدی را از دست بدهد.
 
مددی ماند، کارگزار برگشت
 طی روزهای گذشته همراهی مدیر کارگزار باشگاه استقلال در سفر به عربستان و حضور او کنار تیم در جریان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حواشی زیادی را ایجاد کرده بود. مدیر کارگزار استقلال که بعد از برد مقابل الاهلی عربستان پاداش ویژه‌ای را نیز به بازیکنان داده بود، حالا بعد از حواشی ایجاد شده تصمیم به ترک عربستان گرفته است. بر این اساس او دیروز به ایران برگشت تا حواشی موجود کاهش پیدا کند. در این خصوص اما احمد مددی مدیرعامل استقلال که شایعه شده بود بعد از دیدار با الشرطه اردوی استقلال را ترک می‌کند در عربستان مانده و تا پایان رقابت‌های دور گروهی لیگ قهرمانان در کنار آبی‌پوشان حضور خواهد داشت. استقلال ساعت 22:15 چهارشنبه در ورزشگاه ملک عبدالله جده به مصاف الدحیل قطر می‌رود.
 
 تست کرونای استقلالی‌ها منفی شد
 اعضای تیم استقلال بعد از برد مقابل الشرطه عراق روز گذشته برای چهارمین بار در مدت حضورشان در عربستان تست‌های کرونا را پشت سر گذاشتند تا میزان سلامتی‌شان مشخص شود. جواب این تست‌ها از سوی مقامات برگزار‌کننده لیگ قهرمانان آسیا دیروز به دست کادر پزشکی استقلال رسید و مشخص شد هیچ‌کدام از اعضای تیم آبی‌پوش ایران مبتلا به ویروس کرونا نیستند. بر این اساس استقلالی‌ها در سلامت کامل و با حضور همه نفرات خود می‌توانند برای بازی با الدحیل قطر آماده شوند

Page Generated in 0.0042 sec