printlogo


کد خبر: 228160تاریخ: 1400/2/1 00:00
مصاحبه و خبر

لطیفی: نیکبخت به لیدرها زنگ می‌زد
علی لطیفی در هفته‌های ابتدایی لیگ دسته اول و در شرایطی که چوکای تالش نتایج خوبی کسب نکرده بود، هدایت این تیم را بر عهده گرفت ولی در پایان هفته بیستم و پس از اینکه در شروع دوباره رقابت‌های لیگ دو شکست پیاپی را مقابل ملوان بندرانزلی و استقلال خوزستان تجربه کرد، از هدایت تیم استعفا داد و چند روز بعد مهدی پاشازاده توسط مدیران باشگاه به‌عنوان جانشین او انتخاب شد. لطیفی بازیکن سابق استقلال و تیم ملی در مورد دلایل استعفا صحبت‌هایی علیه علیرضا نیکبخت‌واحدی دارد و می‌گوید: «من و نیکبخت همبازی بودیم، ولی دوستی عمیقی با هم نداشتیم. موقعی که در گل‌ریحان بودیم، یکی از دوستان علی نیکبخت را معرفی کرد و گفت دوست دارد کارش را در مربیگری شروع کند. گفت پیش عنایتی رفته ولی مشکلاتی ایجاد شده و نتوانسته کار کند. صحبت که کردیم گفت من نفر پنجم هم باشم، کار می‌کنم. من علی چینی را به‌عنوان دستیار اول معرفی کردم و علی نیکبخت را به عنوان دستیار دوم. در گل‌ریحان شرایط همکاری ایجاد نشد و در چوکا که پیشنهاد رسید با همان تیم رفتیم. معمولاً مربی که کار نکرده، کنار خط نمی‌رود ولی من به نیکبخت گفتم برود. حالا مشکلاتی ایجاد شد که او جدا شد و رفت. بعد می‌دیدم که تولد لیدرها را استوری می‌کرد. شنیدم می‌گفته علی لطیفی مربی خوبی نیست و کمک کنید من مربی شوم. این را البته به لیدرها نگفته بود. من خیلی ناراحت شدم. گفتم اگر قرار است مربی شوی باید بروی و کار کنی. با استوری که نمی‌شود مربی شد. لیدرها تولد بنده را استوری کرده بودند ولی من تولد آنها را استوری نکردم. باورم این است که شأن یک بازیکن سابق و یک سرمربی این نیست که با یک هوادار و لیدر برای مسئولیت گرفتن استوری بگذارد. با بازیکنان بعد از بازی‌ها حرف می‌زد و اردو را به‌هم می‌ریخت. به آنها می‌گفته چرا ما دفاعی بازی می‌کنیم؛ من باشم هجومی بازی می‌کنیم. بعد هم استوری می‌گذاشت و نمی‌گفت منظورش من هستم یا علی چینی. من مربی و مدیر فنی تیم‌های مختلفی بوده‌ام؛ اکسین، راه‌آهن، گل‌ریحان، ملوان و... حرفم این است تا زمانی که کار می‌کردم با تمام وجودم کار می‌کردم ولی وقتی تمام می‌شد دیگر به کسی زنگ نمی‌زدم.»
 
سپاهان دو جلسه روی چمن مصنوعی
تیم سپاهان در حالی در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر مقابل نساجی قرار خواهد گرفت که دو جلسه تمرینی این تیم در چمن مصنوعی برگزار خواهد شد. با توجه به برگزاری این بازی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر، تمرین دیروز و امروز سپاهان در چمن مصنوعی برگزار شد. قرار است سپاهانی‌ها عصر امروز از اصفهان راهی ساری شوند تا پنجشنبه برابر نساجی قرار بگیرند. تمامی اعضای تیم سپاهان هم چند روز پیش تست کرونا دادند که نتیجه این تست دوشنبه اعلام شد و تست هیچ‌یک از آنها مثبت نبود.
 
غیبت ستاری و فرزاد حاتمی برابر آلومینیوم
پیکان در حالی این هفته برابر آلومینیوم اراک قرار خواهد گرفت که دو بازیکن خودش را به‌دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. محمد ستاری مدافع چپ پیکان و فرزاد حاتمی مهاجم این تیم دو بازیکنی هستند که دوران مصدومیت را پشت‌سر می‌گذارند و نمی‌توانند در بازی با آلومینیوم تیم‌شان را همراهی کنند. این بازی در چارچوب هفته بیست‌ویکم لیگ برتر پنجشنبه دوم اردیبهشت در اراک برگزار خواهد شد.
 
دو بازیکن مس غایب، مقابل نفت مسجدسلیمان
مس رفسنجان در حالی پنجشنبه برابر نفت مسجدسلیمان قرار خواهد گرفت که دو بازیکن این تیم به‌دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم‌شان نخواهند بود. محسن طرحانی و مسیح زاهدی که در این فصل جزو بازیکنان ثابت مس بوده‌اند، مصدوم هستند و بازی با نفت مسجدسلیمان را از دست خواهند داد. محمد انصاری مدافع مس اما شرایط بازی را دارد و حضور او در این مسابقه به تصمیم کادر فنی برمی‌گردد.
 

Page Generated in 0.0051 sec