printlogo


کد خبر: 228146تاریخ: 1400/2/1 00:00
خشم شدید بازیکنان منچستریونایتد
از پشت خنجر زدید

اد وودوارد جلسه‌ای اضطراری و آنلاین با بازیکنان منچستریونایتد برگزار کرد. بازیکنان این تیم بشدت از رفتار باشگاه آزرده شده‌اند.
برخی از آنها از این عصبانی هستند که اخبار سوپرلیگ اروپا را از رسانه‌ها شنیده‌اند، در حالی که باشگاه‌شان نقشی اساسی در تشکیل آن داشته است.
منابع نزدیک به باشگاه گفته‌اند برخی هم بر این باورند اوله‌گونار سولشر عملاً از باشگاه خنجر خورده و در حالی مقابل رگبار سؤالات خبرنگاران قرار گرفت که خبری از این موضوع نداشت.
آنها احساسات خود را به وودوارد گفته‌اند و معاون اجرایی باشگاه هم از طریق برنامه زوم گفته که موضع باشگاه چیست. وودوارد به بازیکنان اعلام کرده این کار برای منافع باشگاه است.
یک منبع آگاه گفت: «برخی بازیکنان بشدت ناراحت شده بودند. آنها نه‌تنها این خبر را از سوی رسانه‌ها شنیدند، بلکه از اتفاقی که برای مربی تیم افتاد هم ناراحت هستند. او پس از بازی با برنلی ناگهان با سیل پرسش‌های خبرنگاران روبه‌رو شد، در حالی که آمادگی‌اش را نداشت. وودوارد تلاش کرده که آنها را راضی کند، اما بازیکنان قانع نشده‌اند. بسیاری از آنها حرف‌های وودوارد را قبول ندارند.»
برونو فرناندس، ستاره خط میانی تیم، پیش از این جلسه پست دانیل پودنسه، هم‌وطنش که در ولوز بازی می‌کند را بازنشر کرده بود. 
پودنسه یک ویدئو منتخب از لحظات لیگ قهرمانان را منتشر کرده و نوشته بود: «برخی چیزها هستند که واقعاً نمی‌توان برای‌شان پولی پرداخت.» فرناندس هم نوشت: «رویاها را نمی‌توان خریداری کرد.»
الکساندر چفرین، رئیس یوفا هم بشدت به وودوارد تاخته است: «من زیاد با او تماس نداشتم، اما او پنجشنبه گذشته به من زنگ زد و گفت از اصلاحات در لیگ قهرمانان بسیار راضی است و از آنها کاملاً حمایت می‌کند. او گفت تنها چیزی که دوست دارد درباره‌اش صحبت کند، موضوع بازی جوانمردانه مالی است. آن‌وقت او قبل از آن، چیز دیگری را امضا کرده بود. ما نمی‌دانستیم مارهایی داریم که تا این حد نزدیک به ما هستند.»
 

Page Generated in 0.0055 sec