printlogo


کد خبر: 228057تاریخ: 1400/1/30 00:00
مصاحبه و خبر

روایت لژیونر زن فوتبال ایران
داور گفت باید بدون پوشش بازی کنی نپذیرفتم
یاسمن فرمانی که به دلیل داشتن پوشش از حضور در بازی شارلروا در مرحله پلی آف لیگ زنان بلژیک برابر وایت استار محروم شد، درباره این اتفاق گفت: «اگر می‌خواستم بدون پوشش بازی کنم اول به خودم و بعد به کشور، فرهنگ، تمدن و دینم توهین کرده بودم.
 هیچ‌گاه بدون پوشش بازی نمی‌کنم، چرا که اگر این کار را به عنوان یک ایرانی انجام دهم به دیگران اجازه می‌دهم که خیلی راحت درباره ایران صحبت کنند. 
در مسابقه مرحله پلی آف لیگ بلژیک داور گفت باید بدون پوشش بازی کنی که نپذیرفتم و روی نیمکت نشستم.»
لژیونر فوتبال زنان ایران تأکید کرد: «داوران شرایط من را می‌دانستند. در مسابقات گذشته قبل از بازی با آنها صحبت می‌کردم و اجازه بازی می‌دادند. اینجا پوشش تا حدی مورد قبول است چون لباس‌های ما رنگ‌های خاصی دارد و می‌گویند باید همرنگ باشید از طرفی رنگ‌هایی که می‌گویند پیدا نمی‌شود.
 فقط من در بلژیک با این شرایط بازی می‌کنم که داور گفت نمی‌توانی با این پوشش بازی کنی و باید بدون «لِگ» به میدان بروی. 
قبل از این در 9،8 مسابقه هم داورانی بودند که اجازه بازی نمی‌دادند، اما با آنها صحبت می‌کردم و می‌گفتند اشکالی ندارد.
 چون یک نفر بودم قبول می‌کردند، اما این داور به دلایلی که خودش داشت اجازه نداد.»
 
 
طارمی بهترین لژیونر هفته آسیا شد
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا دیروز (یکشنبه ) نتیجه نظرسنجی انتخاب بهترین لژیونر هفته آسیا را اعلام کرد.
مهدی طارمی مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه پورتو با درخشش مقابل چلسی در لیگ قهرمانان اروپا و به ثمر رساندن گل زیبا به آبی‌های لندن در این نظرسنجی با کسب 82 درصد آرا با قاطعیت بهترین لژیونر هفته قاره کهن شناخته شد.
سردار آزمون دیگر ستاره ایرانی و عضو باشگاه زنیت روسیه با کسب 11 درصد آرا در رده دوم بهترین لژیونرهای هفته گذشته آسیا قرار گرفت.
 
 
نمره خوب سردار آزمون برابر کراسنودار
در هفته بیست‌‌وششم لیگ برتر روسیه نمره فنی خوبی به سردار آزمون اختصاص یافت. تیم فوتبال زنیت شنبه میهمان کراسنودار بود و با گلزنی دقیقه 76 سردار آزمون به تساوی 2 - 2 دست یافت. خبرگزاری چمپیونات روسیه نیز با مشارکت کاربرانش نمره فنی خوب 5/7 را به بازی سردار آزمون اختصاص داد.
سردار آزمون با 16 گل در صدر رده‌بندی برترین گلزنان لیگ برتر روسیه قرار دارد و تیم زنیت نیز با 55 امتیاز صدرنشین جدول این رقابت‌هاست.
 

Page Generated in 0.0050 sec